Page View
Utilizând declanșatorul Page Visit în fluxurile de lucru, puteți transforma interacțiunile cu clienții. Puteți oferi angajamente personalizate și prompte automatizând răspunsurile bazate pe vizitele pe paginile web specifice. Această metodă îmbunătățește urmărirea angajamentului clienților și ajută la identificarea utilizatorilor cei mai implicați, conducând la strategii de marketing mai eficiente.

Filtre
Odată ce declanșatorul este selectat, veți alege filtrele începând cu Funnel sau Website. Acesta va activa fluxul de lucru odată ce un contact a vizitat funnelul ales în funcție de filtrele selectate.

Puteți alege, de asemenea, o pagină specifică sau un URL de pagină pentru a filtra, dacă doriți ca automatizarea dvs. să se activeze în funcție de vizita contactului pe o pagină specifică.

Dacă doriți să fiți și mai specific, puteți alege să filtrați după diferite Parametrii UTM.

?Notă: Declanșatorul "Page Visited Trigger" se activează doar dacă detaliile clientului care vizitează sunt prezente pe pagina web. Acest lucru garantează că automatizarea fluxurilor de lucru este executată cu un context și date de angajament client corecte.
Acum sunteți pregătit să creați fluxuri de lucru bazate pe vizita unui client la un funnel sau site web!
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul