Page View

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 3:07 AM de Adrian Stefan Gebri

Page View

Utilizând declanșatorul Page Visit în fluxurile de lucru, puteți transforma interacțiunile cu clienții. Puteți oferi angajamente personalizate și prompte automatizând răspunsurile bazate pe vizitele pe paginile web specifice. Această metodă îmbunătățește urmărirea angajamentului clienților și ajută la identificarea utilizatorilor cei mai implicați, conducând la strategii de marketing mai eficiente.

Image

Filtre

Odată ce declanșatorul este selectat, veți alege filtrele începând cu Funnel sau Website. Acesta va activa fluxul de lucru odată ce un contact a vizitat funnelul ales în funcție de filtrele selectate.

Image

Puteți alege, de asemenea, o pagină specifică sau un URL de pagină pentru a filtra, dacă doriți ca automatizarea dvs. să se activeze în funcție de vizita contactului pe o pagină specifică.

Image

Dacă doriți să fiți și mai specific, puteți alege să filtrați după diferite Parametrii UTM.

Image

?Notă: Declanșatorul "Page Visited Trigger" se activează doar dacă detaliile clientului care vizitează sunt prezente pe pagina web. Acest lucru garantează că automatizarea fluxurilor de lucru este executată cu un context și date de angajament client corecte.

Acum sunteți pregătit să creați fluxuri de lucru bazate pe vizita unui client la un funnel sau site web!

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul