Remove Assigned User

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 3:12 AM de Adrian Stefan Gebri

Remove Assigned User

Remove Assigned User

Acțiunea de lucru Remove Assigned User va elimina un utilizator asignat dintr-un contact. Această acțiune de lucru poate fi utilizată după ce un eveniment a fost completat, cum ar fi un SMS manual sau un apel efectuat de un membru al echipei. Eliminați utilizatorii asignați cu ușurință, economisind timp în acest proces automatizat!

Image

Create Workflow Action

Pentru a începe, faceți clic pe iconița + pentru a adăuga o nouă acțiune de lucru și selectați Remove Assigned User. Când această acțiune de lucru este declanșată în cadrul fluxului de lucru, utilizatorul asignat va fi eliminat din contactul la care a fost asignat.

Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul