GMB Messaging

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 3:16 AM de Adrian Stefan Gebri

GMB Messaging

Acțiunea de mesaj GMB în fluxul tău de lucru îți permite să trimiți mesaje contactelor tale prin Google My Business. Cu toate acestea, pentru a asigura livrarea cu succes, contactul trebuie să fi trimis un mesaj unei pagini GMB care este conectată la CRM-ul tău în termen de 24 de ore înainte de eveniment.

Image

Mesaj

Pentru a începe, fă clic pe pictograma + și selectează GMB Message. Dacă ai creat anterior șabloane, le poți folosi selectând câmpul Șabloane și alegându-l pe cel potrivit din opțiunile furnizate de CRM-ul tău. Alternativ, poți scrie mesajul tău direct în câmpul Mesaj. În plus, poți folosi valori personalizate specifice, cum ar fi numele contactului, făcând clic pe opțiunea Valori personalizate.

Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul