GMB Messaging
Acțiunea de mesaj GMB în fluxul tău de lucru îți permite să trimiți mesaje contactelor tale prin Google My Business. Cu toate acestea, pentru a asigura livrarea cu succes, contactul trebuie să fi trimis un mesaj unei pagini GMB care este conectată la CRM-ul tău în termen de 24 de ore înainte de eveniment.

Mesaj
Pentru a începe, fă clic pe pictograma + și selectează GMB Message. Dacă ai creat anterior șabloane, le poți folosi selectând câmpul Șabloane și alegându-l pe cel potrivit din opțiunile furnizate de CRM-ul tău. Alternativ, poți scrie mesajul tău direct în câmpul Mesaj. În plus, poți folosi valori personalizate specifice, cum ar fi numele contactului, făcând clic pe opțiunea Valori personalizate.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul