Voicemail
Voicemail
Acțiunea Voicemail trimite un fișier de voicemail preînregistrat către contact. Pentru a adăuga această acțiune în fluxul tău de lucru, dă clic pe icoana + pentru a crea o nouă acțiune de flux de lucru și selectează opțiunea Voicemail.

Atribuie Utilizator
Pentru a direcționa apelurile către numărul de telefon al utilizatorului atribuit, care a fost configurat în Twilio, selectează opțiunea Atribuie Utilizator. De aici poți selecta utilizatorul sau utilizatorii pe care dorești să îi atribui acțiunilor din fluxul de lucru.
Dacă selectezi mai mulți utilizatori, poți alege să îi atribui în mod egal sau inegal. Atribuirea utilizatorilor în mod egal va rula prin utilizatorii pe care i-ai ales, în timp ce atribuirea inegală îți va oferi opțiunea de a adăuga o greutate de trafic pentru fiecare utilizator.

Încărcați Fișierul Dvs.
Poți încărca fișierul voicemail făcând clic pe icoana "Încărcați Fișierul".
Voicemail-ul poate fi înregistrat
Pentru a încărca un fișier voicemail, dă clic pe icoana Încărcați Fișierul și selectează fișierul pe care dorești să-l încarci. Poți încărca fișierul în format mp3 sau wav.

Dacă fișierul voicemail nu funcționează, încearcă acești pași:
Accesează https://online-audio-converter.com/ și încarcă fișierul voicemail
Selectează 64kbps MP3, cu cât mai mic, cu atât mai bine.
Descarcă fișierul nou convertit și apoi reîncarcă-l în fluxul tău de lucru.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul