Eliminare Din Flux De Lucru

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 3:34 AM de Adrian Stefan Gebri

Eliminare Din Flux De Lucru

Fluxurile de lucru vă permit să vă optimizați procesele și să mențineți contacte implicate în afacerea dumneavoastră. Cu toate acestea, pot exista momente în care doriți să eliminați un contact dintr-un anumit flux de lucru. Prin acțiunea Eliminare Din Flux De Lucru, câștigați capacitatea de a exclude contactele din orice flux de lucru dat. Această funcționalitate oferă un control îmbunătățit asupra gestionării contactelor în fluxuri de lucru, permițându-vă să mențineți procesele organizate și optimizate prin eliminarea anumitor contacte pe baza unor criterii sau acțiuni specifice.

Cum Să Folosiți Această Acțiune?

În interiorul constructorului de fluxuri de lucru, faceți clic pe pictograma cu semnul plus pentru a adăuga o acțiune.

Image

Selectați acțiunea Eliminare Din Flux De Lucru, apoi deschideți meniul derulant, aici veți avea mai multe opțiuni.

Image

Flux de Lucru Curent

Selectarea acestei opțiuni va exclude contactele din fluxul de lucru pe care îl editați în prezent.

Image

Alte Fluxuri de Lucru

Cu Alte Fluxuri de Lucru, puteți elimina contactele din fluxuri de lucru specifice la alegerea dumneavoastră dintre toate cele disponibile în CRM-ul dumneavoastră.

Image

Pentru a adăuga fluxurile de lucru, faceți clic pe meniul derulant și selectați fluxurile de lucru din care doriți să eliminați contactul.

Image

Toate fluxurile de lucru cu excepția fluxului de lucru curent

Această opțiune va elimina contactul din toate fluxurile de lucru în care este activ, cu excepția fluxului de lucru în care acțiunea a fost inclusă și declanșată.

Image

Toate fluxurile de lucru

Această opțiune va elimina contactul din toate fluxurile de lucru în care este activ, inclusiv fluxul de lucru în care acțiunea a fost inclusă și declanșată.

Image

Odată ce ați selectat opțiunea preferată, faceți clic pe salvați acțiunea.

Image

Completați fluxul de lucru normal, apoi faceți clic pe Salvați și ați terminat, fără griji că contactele rămân blocate într-un flux de lucru din care nu mai fac parte sau că trebuie să le eliminați manual. Folosind doar acțiunea Eliminare Din Flux De Lucru, puteți asigura eficiența proceselor dumneavoastră și păstrați experiența contactului optimizată.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul