Îndepărtați Din Fluxul de Lucru
Fluxurile de lucru vă permit să eficientizați procesele și să mențineți contactele implicate în afacerea dumneavoastră. Cu toate acestea, pot exista momente când doriți să îndepărtați un contact dintr-un anumit flux de lucru. Cu acțiunea Îndepărtați Din Fluxul de Lucru, câștigați capacitatea de a exclude contactele din orice flux de lucru dat. Această funcționalitate oferă un control sporit asupra gestionării contactelor în fluxurile de lucru, permițându-vă să mențineți procese organizate și eficiente prin îndepărtarea contactelor specifice pe baza unor criterii sau acțiuni anumite.
Cum să Folosiți Această Acțiune?
În interiorul constructorului de fluxuri de lucru, faceți clic pe pictograma cu semnul plus pentru a adăuga o acțiune.

Selectați acțiunea Îndepărtați Din Fluxul de Lucru, apoi deschideți meniul derulant, aici veți avea mai multe opțiuni.

Flux de Lucru Curent
Selectând această opțiune, veți exclude contactele din fluxul de lucru pe care îl editați în prezent.

Alte Fluxuri de Lucru
Cu Alte Fluxuri de Lucru, puteți îndepărta contactele din fluxurile de lucru specifice la alegerea dumneavoastră dintre toate cele disponibile în CRM-ul dumneavoastră.

Pentru a adăuga fluxurile de lucru, faceți clic pe meniul derulant și selectați fluxurile de lucru din care doriți să îndepărtați contactul.

Toate fluxurile de lucru, cu excepția fluxului de lucru curent
Această opțiune va îndepărtat contactul din toate fluxurile de lucru în care este activ, cu excepția fluxului de lucru în care acțiunea a fost inclusă și declanșată.

Toate fluxurile de lucru
Această opțiune va îndepărta contactul din toate fluxurile de lucru în care este activ, inclusiv fluxul de lucru în care acțiunea a fost inclusă și declanșată.

Odată ce ați selectat opțiunea preferată, faceți clic pe salvează acțiunea.

Completați fluxul de lucru ca de obicei, apoi faceți clic pe Salvează și ați terminat, fără să vă faceți griji că contactele vor rămâne blocate într-un flux de lucru din care nu mai fac parte sau că va trebui să le îndepărtați manual. Doar utilizând acțiunea Îndepărtați Din Fluxul de Lucru, puteți asigura eficiența proceselor dumneavoastră și păstrați experiența contactului eficientă.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul