Facebook - Adaugă La Audiență Personalizată
Acțiunea de lucru Adaugă la Audiență Personalizată adaugă un contact la o anumită audiență personalizată pe Facebook. Această acțiune de lucru îți permite să adaugi contacte la o audiență personalizată pentru a le redirecționa cu produsele/serviciile tale dacă nu le-ai câștigat încă ca lead sau vrei să le redirecționezi după o achiziție.

Acțiunea de Editare
În primul rând, dă clic pe pictograma + desemnată pentru a adăuga o nouă acțiune de lucru. De acolo, selectează Facebook - Adaugă la Audiență Personalizată. Apoi, alege ID-ul contului Facebook corespunzător din meniul derulant. Odată ce ID-ul contului Facebook a fost selectat, utilizatorul poate alege apoi ID-ul audienței clienților Facebook din meniul derulant, unde dorește ca contactele să fie adăugate.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul