Facebook - Add To Custom Audience

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 3:51 AM de Adrian Stefan Gebri

Facebook - Adaugă La Audiență Personalizată

Acțiunea de lucru Adaugă la Audiență Personalizată adaugă un contact la o anumită audiență personalizată pe Facebook. Această acțiune de lucru îți permite să adaugi contacte la o audiență personalizată pentru a le redirecționa cu produsele/serviciile tale dacă nu le-ai câștigat încă ca lead sau vrei să le redirecționezi după o achiziție.

Image

Acțiunea de Editare

În primul rând, dă clic pe pictograma + desemnată pentru a adăuga o nouă acțiune de lucru. De acolo, selectează Facebook - Adaugă la Audiență Personalizată. Apoi, alege ID-ul contului Facebook corespunzător din meniul derulant. Odată ce ID-ul contului Facebook a fost selectat, utilizatorul poate alege apoi ID-ul audienței clienților Facebook din meniul derulant, unde dorește ca contactele să fie adăugate.

Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul