Statusul Livrării WhatsApp în Workflow-uri
Chatting prin WhatsApp îți permite să comunici cu clienții tăi în timp real, are un timp de răspuns scăzut deoarece poți automatiza mesajele și o vizibilitate ridicată. Una dintre caracteristicile pe care le oferă este o prezentare imediată a stării mesajului. Acea stare poate fi folosită ca o condiție în workflow-urile tale, permițându-ți să creezi o strategie de siguranță în cazul în care mesajul WhatsApp nu este primit de contactul tău.
Cum Să O Folosești?
Mergi la tab-ul Workflow din secțiunea Automatizare, unde poți crea sau edita un workflow. Această acțiune funcționează alături de orice declanșator.

În builder dă clic pe semnul plus și adaugă acțiunea WhatsApp, selectează șablonul pe care vrei să-l folosești și activează Așteaptă Starea Livrării Mesajului WhatsApp.

Dă clic pe semnul plus și adaugă o acțiune If/Else, pentru ramuri selectează Detaliile Contactului și apoi WhatsApp Valid. Acest lucru va folosi datele trimise de Meta pentru a separa contactele pe baza mesajului care a fost primit cu succes.


Poți adăuga orice acțiuni suplimentare pe care le consideri potrivite pentru ramuri și salvează workflow-ul tău.

Și iată! Acum poți începe să trimiți mesaje sau să e-mail-uri oricărui contact care are probleme cu mesajele tale WhatsApp și să te asiguri că comunicarea continuă!
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul