Statusul Livrării WhatsApp în Workflow-uri

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 4:12 AM de Adrian Stefan Gebri

Statusul Livrării WhatsApp în Workflow-uri

Chatting prin WhatsApp îți permite să comunici cu clienții tăi în timp real, are un timp de răspuns scăzut deoarece poți automatiza mesajele și o vizibilitate ridicată. Una dintre caracteristicile pe care le oferă este o prezentare imediată a stării mesajului. Acea stare poate fi folosită ca o condiție în workflow-urile tale, permițându-ți să creezi o strategie de siguranță în cazul în care mesajul WhatsApp nu este primit de contactul tău.

Cum Să O Folosești?

Mergi la tab-ul Workflow din secțiunea Automatizare, unde poți crea sau edita un workflow. Această acțiune funcționează alături de orice declanșator.

Image

În builder dă clic pe semnul plus și adaugă acțiunea WhatsApp, selectează șablonul pe care vrei să-l folosești și activează Așteaptă Starea Livrării Mesajului WhatsApp.

Image

Dă clic pe semnul plus și adaugă o acțiune If/Else, pentru ramuri selectează Detaliile Contactului și apoi WhatsApp Valid. Acest lucru va folosi datele trimise de Meta pentru a separa contactele pe baza mesajului care a fost primit cu succes.

ImageImage

Poți adăuga orice acțiuni suplimentare pe care le consideri potrivite pentru ramuri și salvează workflow-ul tău.

Image

Și iată! Acum poți începe să trimiți mesaje sau să e-mail-uri oricărui contact care are probleme cu mesajele tale WhatsApp și să te asiguri că comunicarea continuă!

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul