Adăugați Lead-uri Sub O Acțiune Aafilială
Toți știm modelul obișnuit de afiliere, le oferiți un link, ei vă aduc o vânzare și ei primesc un comision pentru asta, nu? Când afacerea dvs. se bazează mai mult pe lead-uri decât pe vânzări, acest lucru poate deveni puțin neclar, mai ales dacă aveți vânzări care se desfășoară offline. Cu acțiunea „Adăugați Lead-uri sub o Acțiune Aafilială”, puteți simplifica procesul pentru dvs. și echipa dvs. și să eficientizați gestionarea lead-urilor. Dar cum funcționează?
Adăugați o nouă acțiune la fluxul dvs. de lucru și din meniul de acțiune selectați „Adăugați Lead-uri sub O Acțiune Afiliată”
Selectați campania din meniul derulant
Selectați afiliatul căruia doriți să-i atribuiți lead-ul.
Salvați acțiunea și ați terminat. Această funcție intenționează să facă sarcinile administrative mai ușoare și strategia dvs. de marketing afiliat mai eficientă, puteți să o asociați cu „Adăugați Vânzări Manuale Pentru O Acțiune Afiliată” pentru a automatiza și mai mult procesul, asigurându-vă că afiliații dvs. sunt recompensați pentru lead-urile pe care le aduc și rămân motivați.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul