Cum Să Adăugați O Întâlnire
Gestionarea timpului dvs. pe baza întâlnirilor vă oferă un control mai bun și o indicație vizuală despre cum va arăta ziua dvs. Întâlnirile vă ajută să profitați la maximum de ziua dvs. permitându-vă să vă pregătiți din timp și să maximizați ceea ce faceți în timpul liber. Toate acestea pot fi gestionate în secțiunea Detalii Contact din CRM-ul dvs., inclusiv detalii despre întâlniri, cum ar fi data, ora și starea întâlnirii, calendarul pe care a fost rezervată întâlnirea și utilizatorul asignat.
Programarea Manuală Din Contacte
Navigați la secțiunea Contacte și căutați contactul sub care veți avea întâlnirea în tab-ul Liste Inteligente.

Odată ce faceți clic pe nume, veți fi direcționat către detaliile Contactului, acolo faceți clic pe pictograma Calendar.

Faceți clic pe butonul „+ Adăugare” pentru a începe.

Se va deschide un pop-up similar cu cel utilizat când rezervați din Calendare, unde va trebui să completați detaliile întâlnirii.
- Selectați calendarul pe care doriți să rezervați întâlnirea.
- Dați întâlnirii dvs. un titlu. Dacă lăsați câmpul liber, va fi folosit titlul implicit pe care l-ați creat în calendarul specific.
- Selectați membrul echipei pe care doriți să-l asignați la această întâlnire.

Data și Ora
Stabiliți data și ora întâlnirii, aici aveți opțiunea de a folosi orele Implicite sau Personalizate.
Implicit: În acest fel, puteți selecta din sloturile dvs. disponibile presetate, adică în cadrul orelor și intervalelor presetate pentru calendar.

Personalizat: Aceasta vă permite să programați întâlnirea la orice oră, chiar și în afara orelor de lucru sau dacă o întâlnire a fost rezervată anterior.

Locația Întâlnirii
Aceasta va fi trimisă contactului pentru a se prezenta la întâlnire, așa cum ați folosit data și ora, puteți folosi locația implicită a calendarului sau o locație personalizată care se va aplica doar acestei întâlniri.

Odată ce toate detaliile sunt setate, faceți clic pe Rezervați Întâlnirea, aceasta se va adăuga în calendarul dvs. și va trimite e-mailurile corespunzătoare contactului.

Adăugarea Invitaților
Dacă un Calendar are opțiunea de Adăugare Invitați activată, puteți să-i adăugați în timp ce creați o nouă întâlnire făcând clic pe opțiunea Adăugare Invitat, aceasta va funcționa ca selectarea contactului principal pentru întâlnire.

Opțiuni Întâlnire Creată
Modificarea unei Întâlniri
Odată ce o întâlnire a fost creată, puteți aplica orice modificări necesare făcând clic pe pictograma de creion. Aceasta va deschide o vedere completă a detaliilor întâlnirii, la fel ca atunci când a fost creată inițial.

Anularea unei Întâlniri
Făcând clic pe pictograma coș de gunoi, veți marca o întâlnire ca Anulată, ceea ce înseamnă că nu vor fi trimise memento-uri și, dacă aveți un flux de lucru declanșat de anularea întâlnirii, acesta va începe.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul