Cum Să Adăugați O Întâlnire

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 5:47 AM de Adrian Stefan Gebri

Cum Să Adăugați O Întâlnire

Gestionarea timpului dvs. pe baza întâlnirilor vă oferă un control mai bun și o indicație vizuală despre cum va arăta ziua dvs. Întâlnirile vă ajută să profitați la maximum de ziua dvs. permitându-vă să vă pregătiți din timp și să maximizați ceea ce faceți în timpul liber. Toate acestea pot fi gestionate în secțiunea Detalii Contact din CRM-ul dvs., inclusiv detalii despre întâlniri, cum ar fi data, ora și starea întâlnirii, calendarul pe care a fost rezervată întâlnirea și utilizatorul asignat.

Programarea Manuală Din Contacte

Navigați la secțiunea Contacte și căutați contactul sub care veți avea întâlnirea în tab-ul Liste Inteligente.

Image

Odată ce faceți clic pe nume, veți fi direcționat către detaliile Contactului, acolo faceți clic pe pictograma Calendar.

Image

Faceți clic pe butonul „+ Adăugare” pentru a începe.

Image

Se va deschide un pop-up similar cu cel utilizat când rezervați din Calendare, unde va trebui să completați detaliile întâlnirii.

  1. Selectați calendarul pe care doriți să rezervați întâlnirea.
  2. Dați întâlnirii dvs. un titlu. Dacă lăsați câmpul liber, va fi folosit titlul implicit pe care l-ați creat în calendarul specific.
  3. Selectați membrul echipei pe care doriți să-l asignați la această întâlnire.
Image

Data și Ora

Stabiliți data și ora întâlnirii, aici aveți opțiunea de a folosi orele Implicite sau Personalizate.

Implicit: În acest fel, puteți selecta din sloturile dvs. disponibile presetate, adică în cadrul orelor și intervalelor presetate pentru calendar.

Image

Personalizat: Aceasta vă permite să programați întâlnirea la orice oră, chiar și în afara orelor de lucru sau dacă o întâlnire a fost rezervată anterior.

Image

Locația Întâlnirii

Aceasta va fi trimisă contactului pentru a se prezenta la întâlnire, așa cum ați folosit data și ora, puteți folosi locația implicită a calendarului sau o locație personalizată care se va aplica doar acestei întâlniri.

Image

Odată ce toate detaliile sunt setate, faceți clic pe Rezervați Întâlnirea, aceasta se va adăuga în calendarul dvs. și va trimite e-mailurile corespunzătoare contactului.

Image

Adăugarea Invitaților

Dacă un Calendar are opțiunea de Adăugare Invitați activată, puteți să-i adăugați în timp ce creați o nouă întâlnire făcând clic pe opțiunea Adăugare Invitat, aceasta va funcționa ca selectarea contactului principal pentru întâlnire.

Image

Opțiuni Întâlnire Creată

Modificarea unei Întâlniri

Odată ce o întâlnire a fost creată, puteți aplica orice modificări necesare făcând clic pe pictograma de creion. Aceasta va deschide o vedere completă a detaliilor întâlnirii, la fel ca atunci când a fost creată inițial.

Image

Anularea unei Întâlniri

Făcând clic pe pictograma coș de gunoi, veți marca o întâlnire ca Anulată, ceea ce înseamnă că nu vor fi trimise memento-uri și, dacă aveți un flux de lucru declanșat de anularea întâlnirii, acesta va începe.

Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul