Cum Să Adăugi Etichetarea Locației la Postările Sociale
Social Media este un instrument puternic pentru a genera interes pentru brandul tău, creează interacțiuni organice și atrage mai mulți clienți către tine. O modalitate de a-ți crește audiența este prin adăugarea unei locații, aceasta face ca postarea ta să fie mai ușor de găsit, îți oferă informații mai bune despre urmăritori, aprecieri și comentarii, precum și atragerea unei audiențe locale mai aproape de afacerea ta.
Pentru a o folosi, trebuie să creezi o postare de la zero, începând prin a face clic pe „Postare Nouă” în colțul din dreapta sus. Selectează „Crează Postare Nouă”, alternativ, există de asemenea un link „Crează Postare Nouă” în partea de jos a listei tale de postări.

Selectează rețelele sociale pe care vrei să postezi.

Adaugă conținutul ca de obicei, scrie textul tău și hashtag-urile, sau apasă pe iconița robot pentru a folosi instrumentul AI care să te ajute în crearea conținutului. Fii creativ cu adăugarea elementelor de formatare, cum ar fi textul îngroșat și italicizat. Sau adaugă media apăsând pe iconița camerei/ cadrului de imagine.

Apasă pe iconița cu ace pentru a adăuga locația, aici poți eticheta locul sau locația postării tale. Ține minte că această caracteristică este disponibilă doar pentru Facebook și Instagram.

Aceasta va deschide o fereastră pop-up pentru a căuta locația dorită. Odată ce ai selectat-o, apasă pe salvare pentru a o adăuga la postare. Va trebui să alegi o locație pentru fiecare rețea socială, de exemplu, când faci postări pe FB și IG va trebui să selectezi o locație pentru fiecare.

După salvare, poți vedea locația în previzualizare.

Odată ce ești mulțumit de postarea ta, apasă pe butonul Postare, îți va oferi opțiunile pentru următorul pas cu postarea. Acestea vor fi:

După ce ai selectat următorul pas, ai terminat! Postările tale vor fi acum etichetate cu locația, ajutându-te să crești angajamentul, făcându-le mai vizibile și creând marketing țintit pentru toți cei care se află aproape de locație.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul