Cum Să Adăugați Etichetarea Locației la Postările Sociale
Rețelele Sociale sunt un instrument puternic pentru a atrage interesul pentru brandul tău, creează interacțiuni organice și aduce mai mulți clienți la tine. O modalitate de a-ți crește audiența este prin adăugarea unei locații, aceasta face ca postarea ta să fie mai ușor de găsit, îți oferă perspective mai bune asupra urmăritorilor, aprecierilor și comentariilor, precum și apropie o audiență locală de afacerea ta.
Pentru a o folosi, trebuie să creezi o postare de la zero, începând prin a face clic pe "Postare Nouă" în colțul din dreapta sus. Selectează "Creează Postare Nouă", alternativ, există și un link "Creează Postare Nouă" în partea de jos a listei tale de postări.

Selectează rețelele pe care vrei să postezi.

Adaugă conținutul ca de obicei, scrie titlul și hashtagurile tale, sau apasă pe pictograma roboțel pentru a utiliza instrumentul AI pentru a te ajuta în crearea de conținut. Fii creativ cu adăugarea elementelor de formatare precum textul îngroșat și italicizat. Sau adaugă media făcând clic pe pictograma de cameră/ramă foto.

Fă clic pe pictograma de pin pentru a adăuga locația, aici poți eticheta locul sau locația postării tale. Ține cont că această funcție este disponibilă doar pentru Facebook și Instagram.

Asta va deschide o fereastră pentru a căuta locația dorită. Odată ce ai selectat-o, apasă pe salvare pentru a o adăuga la postare. Va trebui să alegi o locație pentru fiecare rețea socială, de exemplu, când faci postări pe FB și IG, va trebui să selectezi o locație pentru fiecare.

După salvare, poți vedea locația în previzualizare.

Odată ce ești mulțumit de postarea ta, apasă pe butonul de Postare, îți va oferi opțiunile pentru următorul pas cu postarea. Acestea vor fi:

După ce ai selectat următorul pas, ești gata! Postările tale vor fi acum etichetate cu locația, ajutându-te să crești implicarea, făcându-le mai vizibile și creând marketing țintit pentru oricine este aproape de locație.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul