Setări: Numere de Telefon

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 6:32 PM de Adrian Stefan Gebri

Setări: Numere de Telefon

Numărul tău de telefon este mai mult decât o linie directă către compania ta, este o parte memorabilă a mărcii tale. Poate ajuta la stabilirea unei imagini mai puternice a mărcii și să asigure clienții că sunt în mâini bune. În CRM-ul tău poți găsi secțiunea Numere de Telefon, dedicată ajutării tale în achiziționarea și gestionarea numerelor de telefon specifice nevoilor tale de comunicare în afaceri. Aceste numere achiziționate pot fi utilizate în diverse scopuri, cum ar fi efectuarea apelurilor, trimiterea mesajelor text sau monitorizarea și urmărirea activităților de comunicare.

Gestionați Numerele

Aceasta este fila unde poți achiziționa și gestiona Numerele de Telefon, precum și, Grupurile de Numere și ID-urile Verificate ale Apelantului.

Imagine

Adăugarea unui Număr de Telefon

Apasă pe + Adaugă număr și apoi selectează Adaugă un Număr de Telefon pentru a achiziționa un număr nou.

Imagine

Asta va deschide o fereastră pop-up pentru a selecta un număr, pe care îl poți filtra în funcție de nevoile tale particulare.

Imagine

Opțiunile Numărului de Telefon

Prin clic pe iconița cu trei puncte de lângă numărul de telefon poți accesa opțiunile de configurare, acestea vor fi:

  • Informații Număr: Aceasta îți permite să vezi detaliile numărului de telefon.
  • Setează ca număr implicit: Pentru a schimba numărul de telefon utilizat pentru apeluri și SMS-uri în mod implicit.
  • Editare Configurare: Acestea sunt setările pentru modul în care funcționează, cum ar fi numărul de redirecționare.
  • Șterge Numărul: Aceasta va elimina numărul de telefon din lista noastră.
Imagine

Pachet Regulator / Adresă

Aici poți gestiona înregistrarea numărului tău de telefon pentru utilizatorii din afara Statelor Unite sau Canadei.

Imagine

Centru de Încredere

Aici poți gestiona înregistrările numărului tău de telefon pentru utilizatorii din interiorul Statelor Unite sau Canadei. Centru de Încredere oferă de asemenea produse care îmbunătățesc recunoașterea brandului, cum ar fi ID-ul apelantului tău.

Imagine

Analiză Mesaje

Această secțiune oferă date și informații suplimentare despre succesul mesajelor tale SMS și campaniilor.

Imagine

Setări Avansate

Setările avansate îți permit să modifici modul în care funcționează numărul tău de telefon.

Apeluri Vocale

Aici poți gestiona Inteligența vocală și setările pentru apelurile primite

Imagine

Mesaj Vocal & Mesaj de Text pentru Apel Pierdut

Aici poți gestiona mesajul vocal pe care contactele tale îl aud când te sună, mesajul automat de text pentru apeluri pierdute și setările lor

Imagine

Conformitate SMS

Pentru a personaliza personalizările SMS și textele de Optout

Imagine

Limită Mesaje

Aici poți vizualiza utilizarea ta a mesajelor și suma totală pe care o poți trimite în cadrul unui ciclu lunar.

Imagine

Istoricul Restricțiilor

Aici poți revizui orice probleme sau restricții pe care mesajele tale le-au întâmpinat.

Imagine

Acum, știi de unde să începi pentru a achiziționa și configura comunicările tale telefonice. Chiar dacă crezi că linia nu va primi apeluri, având o linie de contact prezintă un nivel de suport și credibilitate în favoarea ta.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul