Setarea Urmăriri Apeluri
Asigurarea faptului că clienții tăi au o experiență excelentă este întotdeauna o prioritate, iar lăsând clienții mulțumiți este cel mai bun promotor pentru creștere și modul de a-i face să revină. Dacă oferi asistență pentru clienți prin telefon, unul dintre elementele cheie pentru a garanta acest lucru va fi urmărirea apelurilor. Facând acest lucru, obții date suplimentare despre comportamentele și preferințele lor și îți ții angajații responsabili.
Configurarea Sistemului Telefonic
Pentru a urmări apelurile, un sistem telefonic trebuie să fie activat. Pentru a începe, accesează Setările sistemului tău și mergi la secțiunea Număr de telefon.

?Notă: Dacă sistemul tău telefonic nu a fost configurat, te rugăm să contactezi echipa noastră administrativă pentru asistență.
Creează un Pool de Numere
Un pool de numere îți permite să urmărești activitatea vizitatorilor prin crearea mai multor numere de urmărire. Iată cum să creezi unul:
- Adaugă Pool Numere: Fă clic pe 'Adaugă Pool de Numere' și apoi 'Urmărește Activitatea Vizitatorilor'.


- Selectare Vizitatori: Alege 'Toți Vizitatorii' pentru o urmărire generală sau selectează o opțiune specifică care se potrivește nevoilor afacerii tale.

- Creează Pool: Fă clic pe 'Următor', apoi 'Creează un Pool'. Completează numele pool-ului, redirecționează apelurile către un număr specific și confirmă adăugarea de numere de telefon noi pe baza dimensiunii pool-ului tău.

- Selectează Numere de Telefon: Alege din numere locale sau fără plată și adaugă un mesaj de șoaptă sau înregistrare a apelurilor, dacă este dorit.

- Activează Numărul: Odată configurat, fă clic pe 'Activează Numărul'.

Integrând Snippet-ul de Urmărire pe Website-ul Tău
Pentru a te asigura că apelurile sunt urmărite de pe website-ul tău, va trebui să integrezi un snippet de urmărire:
- Copie Snippet: După ce ai configurat pool-ul de numere, fă clic pe iconița de informații pentru a accesa snippet-ul de integrare. Copiază acest snippet.


- Lițeste Snippet-ul în Funnels/Sites: Accesează 'Funnels' sau 'Sites' în subcontul tău. Editează pagina sau setările unde vrei să urmărești apelurile și lipește snippet-ul în secțiunea 'Cod de Urmărire Body'. Salvează modificările tale.


Sfaturi pentru Depanare
- Verifică Configurarea Sistemului Telefonic: Dacă urmărirea apelurilor nu funcționează, revizuiește configurarea sistemului tău telefonic pentru a te asigura că este corect configurat.
- Plasarea Snippet-ului: Verifică din nou că snippet-ul de urmărire este plasat în secțiunea corectă a website-ului tău sau a funnel-ului pentru o urmărire precisă.
Pot urmări apelurile din campanii de marketing specifice?
Da, prin crearea unor pool-uri de numere separate pentru fiecare campanie, poți urmări apelurile specifice acelora campanii de marketing.
Ce fac dacă trebuie să urmăresc apeluri internaționale?
Selectează numere internaționale corespunzătoare când creezi pool-ul tău de numere.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul