Cum Să Adăugați Mai Multe Domenii în Serviciile Email
Utilizarea unui domeniu de email dedicat crește încrederea și credibilitatea în ceea ce trimiteți, îmbunătățește livrabilitatea și vă ajută să evitați să fiți marcat ca spam. Cu toate acestea, pe măsură ce desfășurați campaniile, s-ar putea să întâlniți o oarecare rezistență.
Pe măsură ce oamenii se dezabonează, se trimite un volum tot mai mare de emailuri și campaniile dvs. durează mai mult, domeniul poate deveni împovărat sau poate crește riscul de a declanșa filtrele de spam. Cea mai bună modalitate de a evita asta este de a distribui volumul pe diferite subdomenii.
Înainte de a trece la configurare, va trebui să conectați cel puțin 2 domenii de email; dacă nu le-ați conectat, vă rugăm să consultați articolul „Ghid Cuprinzător pentru Configurarea Serviciilor Dvs. de Email”, care conține instrucțiuni despre cum să faceți asta.
Configurarea Mai Multor Domenii
Accesați fila Serviciu SMTP din secțiunea Servicii Email din setările dvs. Aici faceți clic pe Domeniu și IP Dedicat.

Asta vă va duce la o vedere cu Domeniu Dedicat și Configurarea Domeniului. Fila Domeniu Dedicat va fi afișată implicit; aici veți găsi toate subdomeniile dedicate email-ului pe care le-ați conectat și, făcând clic pe pictograma cu trei puncte a oricărui domeniu, puteți accesa setările sale. Includerea în acele setări vă permite să adăugați numele și adresa de email implicite.


Treceți la Configurarea Domeniului; aici puteți configura domeniul pe care doriți să-l utilizați pentru acțiuni specifice, cum ar fi campanii și fluxuri de lucru. Pentru a face asta, faceți clic pe săgeata care indică în jos pentru a deschide meniul derulant și selectați domeniile.

Faceți clic pe setările de Frecvență; aici puteți defini prioritatea pentru utilizarea domeniului și procentajul de emailuri pe care fiecare le acoperă.


Puteți adăuga până la 5 domenii pe categorie și să le schimbați după cum considerați necesar. De fiecare dată când selectați un domeniu, sistemul se va salva automat și va actualiza frecvența pentru a menține volumul distribuit uniform. Asta e, acum puteți asigura că nu supraîncărcați niciunul dintre domeniile dvs. îmbunătățind livrabilitatea, reducând riscul de a fi marcat ca spam și, în general, obținând un loc mai bun în inboxul contactelor dvs.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul