Analiza Mesajelor
Când faci o campanie SMS, vrei să te asiguri că fiecare mesaj contează, la fel cum vrei să știi exact ce se întâmplă cu email-urile tale. Cea mai bună modalitate de a avea acest control este să verifici analiza și limitele pentru acestea. Poți accesa aceste funcții în Setări, la secțiunea Numere de Telefon.
Analiza Mesajelor
Obține informații și evaluează succesul campaniilor tale de mesaje text aici.

Metrice
Ai disponibile patru metrice în acest moment: Trimise, Livrate, Ne-livrate și Rata de Eroare. Acestea îți vor oferi numărul total (1) și procentajul din numărul total de mesaje text trimise sau încercate.

Filtru
Poti filtra rezultatele schimbând datele acoperite sau făcând clic pe butonul Filtre. Cu Filtre, poți limita mesajele afișate de la toate la mesaje dintr-o campanie specifică, flux de lucru sau cerere în masă.


După ce selectezi sursa, sistemul te va solicita să alegi care dintre opțiunile pe care le ai pentru acea Campanie/Flux de Lucru/Cerere în Masă ar trebui să ți se afișeze. Odată ce atât Sursa, cât și Numele Sursei sunt selectate, apasă butonul albastru Aplică pentru a începe filtrarea.

Poti accesa un raport detaliat pentru fiecare status făcând clic pe el, acest lucru îți va arăta contactul căruia a fost trimis, statusul mesajului și data activității. Îți oferă, de asemenea, acces rapid la pagina lor de conversație făcând clic pe pictograma albastră.

Limitele Mesajelor
Poti, de asemenea, să urmărești totalul mesajelor trimise până acum, astfel încât să nu depășești limitele tale zilnice, accesând tab-ul Setări Avansate și verificând secțiunea Limită Mesaje.

Această limită include toate mesajele text trimise, adică mesaje manuale și automate, iar contorul se resetează la zero în fiecare ciclu pentru o mai mare exactitate. Acest lucru te va ajuta să obții și să menții un control și o eficiență mai mare cu campaniile tale de mesaje text în viitor.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul