Prezentarea Centrului de Încredere
Făcând o impresie pozitivă din prima cu comunicările externe este crucial pentru generarea de lead-uri și angajamentul clienților, a fi marcat ca "suspect de escrocherie" reduce semnificativ șansele ca posibili clienți să răspundă și afectează imaginea firmei tale, dar și profitul. În cadrul tab-ului Centrului de Încredere, există multe moduri prin care poți ajuta la construirea unei baze solide pentru apelurile și mesajele tale, îmbunătățind impresia pe care o lași clienților tăi.
Asistent A2P
Această secțiune îți permite să trimiți numărul tău de telefon pentru înregistrare, Verificarea A2P 10DLC reduce probabilitatea de a fi marcat ca spam și te ajută să îți crești ratele de răspuns. Se compune din două elemente:

Mărci
Mărci sunt identitatea afacerii tale, aceasta verifică că ești o afacere legitimă care trimite conținut promoțional potențialilor clienți.
Campaniile
Campaniile sunt cazurile de utilizare care descriu tipul de mesaje pe care intenționezi să le trimiți asigurându-te că sunt conforme cu legea.
Shaken/STIR
Aceasta îți permite să îți stabilești identitatea pentru operatorii de telefonie, marcându-te ca apelant verificat și ajutându-te să construiești o reputație pozitivă. Recomandăm să aștepți până primești aprobarea Verificării A2P înainte de a trimite acest pas.

CNAM
Aceasta îți permite să extinzi branding-ul afacerii tale la apeluri prin stabilirea unui ID de apelant astfel încât destinatarii să poată vedea numele afacerii tale atunci când efectuezi apeluri externe.

Integritatea Vocii
Furnizorii de apeluri și producătorii de smartphone-uri folosesc motoare analitice și verificări ale reputației numerelor pentru a eticheta dacă numerele de telefon sunt spam sau nu. Această caracteristică ajută apelurile tale să fie corect identificate și să nu fie marcate greșit ca spam.

Toate aceste instrumente te ajută să construiești o încredere mai mare în numărul tău de telefon, această încredere apoi se transformă în priorizarea apelurilor și mesajelor tale text de către operatorii de telefonie, minimizând marcarea spam-ului și a apelurilor automate, ajutându-te să îmbunătățești comunicările cu clienții și să generezi mai multe lead-uri.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul