Documente & Șabloane de Contracte
Secțiunea Documente & Șabloane de Contracte din fila Plăți este concepută pentru a eficientiza fluxurile de lucru documentare prin oferirea unei zone centralizate pentru crearea, gestionarea și stocarea de șabloane personalizabile pentru contracte, acorduri, facturi și alte documente esențiale. Această funcție permite utilizatorilor să genereze rapid documente consistente și profesionale prin reutilizarea șabloanelor pre-proiectate, reducând timpul petrecut în pregătirea manuală și asigurându-se că toate informațiile legale și de afaceri necesare sunt incluse cu acuratețe.
Navigați la Plăți > Documente & Contracte > Șabloane pentru a accesa această funcție.

Acum puteți vizualiza șabloanele create, accesa setările avansate și crea noi șabloane după necesitate.
Interval de Date
Pentru a filtra lista selectând un interval de date specific, puteți folosi opțiunea de filtrare de date oferită în cadrul interfeței. Această funcție vă permite să restrângeți datele afișate pentru a include doar intrările sau înregistrările care se încadrează între datele de început și sfârșit alese.

Nou
Începeți procesul de creare a șablonului prin selectarea acestui buton. Veți fi apoi solicitat să creați o nouă propunere, estimare sau contract, fie începând de la zero, fie încărcând un PDF.

Caută
Utilizați bara de căutare pentru a găsi ușor șablonul necesar.

Titlu
Această coloană afișează numele documentului pentru o identificare ușoară.

Valoare
Reprezintă suma monetară asociată cu șablonul, cum ar fi costul total estimat sau valoarea contractului.

Data Modificată
Reflectă cea mai recentă dată și oră la care șablonul a fost actualizat ultima dată.

Meniul de Acțiuni
În cadrul meniului de acțiuni, puteți:
- Partaja: Copiați șablonul într-un alt cont făcând clic pe această opțiune.
- Șterge: Eliminați în mod permanent șablonul din contul dumneavoastră. Vă rugăm să rețineți că această acțiune este ireversibilă.
- Folosirea Șablonului: Faceți clic pe acest buton pentru a deschide Constructorul de Documente & Contracte, unde puteți edita șablonul și atribui un destinatar înainte de a-l trimite.

Indiferent dacă trebuie să redactați noi documente, să filtrați șabloanele după dată sau să efectuați acțiuni precum partajarea sau ștergerea șabloanelor, acest instrument centralizat asigură că fluxurile de lucru documentare sunt atât eficiente, cât și profesionale.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul