Șabloane de Documente & Contracte
Secțiunea Șabloane de Documente & Contracte din tab-ul Plăți este concepută pentru a optimiza fluxurile de lucru documentare prin furnizarea unei arii centralizate pentru crearea, gestionarea și stocarea șabloanelor personalizabile pentru contracte, acorduri, facturi și alte lucrări esențiale. Această caracteristică permite utilizatorilor să genereze rapid documente consistente și profesionale prin reutilizarea șabloanelor pre-proiectate, reducând timpul petrecut pe pregătirea manuală și asigurându-se că toate informațiile legale și de afaceri necesare sunt incluse corect.
Navigați la Plăți > Documente & Contracte > Șabloane pentru a accesa această caracteristică.

Puteți acum să vizualizați șabloanele create, să accesați setări avansate și să creați șabloane noi după cum este necesar.
Interval de Date
Pentru a filtra lista selectând un interval de date specific, puteți folosi opțiunea de filtrare a datelor disponibilă în cadrul interfeței. Această caracteristică vă permite să restrângeți datele afișate pentru a include doar intrările sau înregistrările care se încadrează în datele dvs. de început și sfârșit alese.

Nou
Începeți procesul de creare a șablonului selectând acest buton. Veți fi apoi solicitat să creați o nouă propunere, estimare sau contract, fie pornind de la zero, fie prin încărcarea unui PDF.

Căutare
Utilizați bara de căutare pentru a găsi ușor șablonul necesar.

Titlu
Această coloană afișează numele documentului pentru a facilita identificarea.

Valoare
Reprezintă suma monetară asociată cu șablonul, cum ar fi costul total estimat sau valoarea contractului.

Data Modificării
Reflectă cea mai recentă dată și oră în care șablonul a fost actualizat ultima dată.

Meniul de Acțiune
În cadrul meniului de acțiune, puteți:
- Partaja: Copiați șablonul într-un alt cont făcând clic pe această opțiune.
- Șterge: Îndepărtați permanent șablonul din contul dvs. Vă rugăm să rețineți că această acțiune este irevocabilă.
- Folosiți Șablon: Faceți clic pe acest buton pentru a deschide Constructorul de Documente & Contracte, unde puteți edita șablonul și asigna un destinatar înainte de a-l trimite.

Indiferent dacă trebuie să redactați documente noi, să filtrați șabloanele după dată sau să efectuați acțiuni precum partajarea sau ștergerea șabloanelor, acest instrument centralizat asigură că fluxurile de lucru documentare sunt atât eficiente, cât și profesionale.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul