Panoul Dreapta & Bara Laterala Extensibila in Conversatii
Detalii Contact
Unde Găsești Detalii de Contact
La deschiderea unei conversații, detaliile de contact pot fi găsite în partea dreaptă a paginii. Această secțiune afișează informații esențiale precum numele contactului, numărul de telefon și adresa de email. În plus, oferă acces la alte elemente precum etichete, setările Nu Deranja (DND), campanii sau fluxuri de lucru active și oportunități.
Iconița de Contact
Pentru a vizualiza toate detaliile de contact, inclusiv trimiterile de formulare/sondaje și notițele, faceți clic pe iconița cerc cu partea de sus a cardului de contact din partea dreaptă a paginii. Aceasta vă va duce pe o pagină nouă unde puteți vizualiza toate detaliile clientului dvs. și aveți câmpuri suplimentare unde puteți adăuga informații despre client.
Vizualizare și/sau Editare Detalii Contact
Pentru a vizualiza sau schimba detalii ale clientului, doar priviți în dreapta conversației dvs. pe pagină. Veți găsi numele clientului, numărul de contact și adresa de email acolo. Pur și simplu faceți clic pe câmpul dorit pentru a-l edita. Alternativ, puteți alege cine din echipa dvs. ar trebui să se ocupe de ei apasând „Atribuie” sub numele lor și apoi selectând un membru al echipei din lista derulantă care apare.
Adăugați/Editați Etichete
Pentru a adăuga etichete la detaliile clientului, pur și simplu faceți clic pe „Adaugă Etichete” sub email-ul clientului în partea dreaptă a ecranului dvs. Începeți să tastați eticheta pe care doriți să o adăugați și, dacă aceasta există deja, va apărea într-o listă derulantă dedesubt. Dacă eticheta nu există încă, apăsați pe iconița plus de lângă eticheta dorită și aceasta va fi adăugată la lista dvs. de etichete.
Adăugați/Eliminați DND
Pentru a configura Nu Deranja pe canalele dorite, faceți clic pe butonul albastru „Configurează” de sub DND în partea dreaptă a paginii. Puteți alege să blocați toate canalele sau să alegeți unele specifice pe care clientul nu vrea să le folosească pentru comunicare.
Lista DND va restricționa toate comunicările viitoare către acest contact, chiar dacă spuneți CRM-ului altceva. Pur și simplu dezactivați DND pentru a continua conversația.
Fluxuri de Lucru & Campanii
Puteți vizualiza fluxurile de lucru și campaniile în care contactul se află actualmente sub Campaniile/Fluxurile de Lucru Active. Dacă contactul nu este actualmente activ într-un flux de lucru sau campanie, nu va apărea niciunul aici. Puteți adăuga contactul la un flux de lucru sau campanie făcând clic pe butonul „+ Adaugă”. Va apărea o fereastră pop-up pentru a completa detaliile corespunzătoare.
Lista campaniilor și fluxurilor de lucru active
Pentru a adăuga rapid contacte la campanii și fluxuri de lucru, faceți clic pe acest buton.
Acțiuni Contact
De asemenea, puteți efectua anumite acțiuni, cum ar fi crearea unei noi oportunități pentru acest contact sau programarea lor pentru o întâlnire, toate în timp ce aveți o conversație cu ei!
Oportunități Curente și Anterioare
Puteți vizualiza oportunitățile curente și anterioare pentru contact acolo unde scrie Oportunități în cardul de contact sub Campaniile/Fluxurile de Lucru Active. Acest lucru vă va permite să urmăriți cu ușurință unde se află clientul dvs. în procesul dvs. Dacă doriți să editați oportunitatea curentă, faceți clic pe iconița de editare care arată ca un creion într-un pătrat. Aceasta va deschide o fereastră pop-up în care puteți vizualiza și actualiza oportunitatea.
În plus, dacă doriți să eliminați o oportunitate din client, puteți face clic pe butonul roșu Șterge în colțul din stânga jos al ferestrei pop-up de Editare Oportunitate.
Creează Oportunitate Nouă
Dacă doriți să creați o nouă oportunitate pentru contactul dvs., faceți clic pe butonul „Creează Oportunitate” în partea de jos a părții drepte a paginii. O fereastră pop-up va apărea și puteți completa detaliile. Începeți cu introducerea Nume Oportunitate. Apoi selectați un Proces din lista derulantă Selectați Proces și alegeți o etapă din lista derulantă Selectați Etapă. După, alegeți un statut al oportunității din lista derulantă Statut și, dacă aveți o valoare asociată cu acest lead, adăugați-o și aici. Atribuiți lead-ul cuiva selectându-l din lista derulantă Proprietar și introduceți sursa oportunității în caseta Sursa Oportunitate. Faceți clic pe butonul verde Adaugă în colțul din dreapta jos când ați terminat cu detaliile.
Programează Întâlnire
Pentru a programa o întâlnire pentru un client selectat, faceți clic pe butonul albastru „Programează Întâlnire” din partea de jos a cardului lor de contact, în partea dreaptă a ecranului dvs. O fereastră pop-up va apărea și puteți completa detaliile dorite.
Mai întâi, alegeți calendarul echipei căruia doriți să îi atribuiți, apoi alegeți fusul orar al proprietății, data și intervalul de timp. Pentru a seta ore de început și de sfârșit personalizate, faceți clic pe butonul „Personalizat” din lista derulantă Interval. Introduceți un titlu pentru întâlnirea dvs. și, dacă doriți să adăugați o descriere sau note pentru aceasta, faceți clic pe Arată Note sub Titlul Întâlnirii. De asemenea, puteți selecta o locație standard sau personalizată din „+ Preferințe Suplimentare”. Dacă este standard, alegeți Confirmată sau Neconfirmată din lista derulantă Statut Întâlnire. În caz contrar, completați locația întâlnirii dvs., precum și alegeți Confirmată sau Neconfirmată din statutul cererii.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul