Cum să Adaugi Oaspeți la o Întâlnire
Când programezi întâlniri, s-ar putea să te ocupi de echipe mai mari sau de alte ocazii în care este necesar să incluzi mai mult de un participant. CRM-ul nostru a simplificat acest proces permițând participantului principal să adauge oaspeți direct prin widget-ul de rezervare sau modalul de întâlnire.
Activarea Opțiunii de a Adăuga Oaspeți
Pentru a adăuga oaspeți la o întâlnire, activează mai întâi opțiunea pentru calendarul dorit accesând secțiunea Calendar și selectând Tab-ul Setări Calendar.
Poti activa această opțiune în aceste Tipuri de Calendar:
- Calendar Simplu (anterior Calendare Nesemnate)
- Calendare Round Robin
- Calendare de Rezervare Colectivă
Apasă pe iconița cu cele trei puncte și selectează Editare.
Accesează secțiunea Formulare și Plăți și activează Adăugare Oaspeți.
Recomandăm să folosești Numele și emailul pentru oaspeți, deoarece îți permite să știi cine se va alătura, dar poți selecta numărul doar dacă consideri că informația nu este necesară. Odată selectată, apasă Salvează în colțul din dreapta sus.
Notificări prin Email
Poti trimite notificări prin email tuturor participanților, asigurându-te că toți sunt informați despre detaliile întâlnirii. Pentru a face acest lucru, accesează secțiunea Notificări & Opțiuni Suplimentare și bifează căsuța pentru Oaspeți.

Rezervarea și Editarea Întâlnirilor cu Oaspeți
Rezervarea manuală a unei întâlniri cu oaspeți urmează aceeași procedură ca orice altă întâlnire. Poți face acest lucru fie din secțiunea Calendar făcând clic pe „+ Nou”

Sau din tab-ul întâlnirii contactului direct.

Apasă pe Adaugă Oaspeți pentru a selecta participanții suplimentari.

Poti selecta participanții din lista ta de contacte sau poți face clic pe Adaugă Oaspete Nou dacă nu sunt deja un contact.

Odată ce toți participanții au fost selectați, apasă Făcut pentru a închide selecția Oaspeților.

Editarea unei întâlniri existente pentru a adăuga sau elimina oaspeți este, de asemenea, posibilă, cu condiția ca numărul total de oaspeți să rămână în limitele permise.


Cancelarea și Reprogrămarea
Participantul principal poate anula sau reprograma întâlnirea folosind linkurile furnizate în confirmarea rezervării. Oaspeții nu au această capacitate.
Întrebări Frecvente (FAQs)
Cum pot participanții să adauge oaspeți?
Participanții pot adăuga oaspeți introducând numele și emailurile lor în widget-ul de rezervare din Calendar.
Sunt oaspeții obligați să facă plăți?
Nu, doar participantul principal este obligat să efectueze o plată.
câți oaspeți pot fi adăugați?
Până la 10 oaspeți pot fi adăugați direct sau un maxim de 100 de oaspeți prin numărare pentru anumite tipuri de calendar.
Poate participantul principal fi eliminat în timpul editării unei întâlniri?
Nu, participantul principal nu poate fi eliminat în timpul editării.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul