Găsiți Întâlniri în cadrul unui Contact
Panoul de Informații ale Contactului
Pe partea dreaptă a oricărei secțiuni de contact, veți găsi informații suplimentare despre contact în panoul de informații al contactului. Aceste informații sunt destinate să vă ofere un control mai mare asupra fiecărui contact din sistemul dumneavoastră și vă permit să efectuați diferite acțiuni pentru fiecare contact.
Tab-uri Diferite de Informații
Panoul de informații ale contactului include patru tab-uri - Activitate, Sarcină, Note și Întâlnire, fiecare oferind un control mai mare asupra diferitelor aspecte ale fiecărui contact din CRM-ul dumneavoastră.
Tab-ul de Activitate al Contactului
Activitatea contactului este esențială atunci când urmăriți unde contactul a vizitat site-ul dumneavoastră, cum a contactat-o (prin email, telefon sau mesaj) și chiar când a efectuat o achiziție.
Istoricul Activității Contactului
În tab-ul de Activitate, puteți vedea datele istorice și un cronograma activității contactului dumneavoastră, inclusiv orice interacțiuni cu site-ul. Amintiți-vă, nu veți vedea nicio informație despre site aici, cu excepția cazului în care site-ul dumneavoastră este construit în cadrul acestui CRM.
Atribuția Contactului
Atribuția este un instrument foarte important atunci când înțelegem unde contactul dumneavoastră a interacționat PENTRU PRIMA DATĂ cu compania dumneavoastră și unde au interacționat ULTIMA DATĂ cu compania dumneavoastră.
Tab-ul de Sarcini al Contactului
Folosind tab-ul de Sarcini, puteți crea sarcini pentru fiecare contact manual. Pentru a crea o sarcină, trebuie să o alocați unui utilizator înregistrat în CRM-ul dumneavoastră. Această funcție vă permite să rămâneți organizat și să gestionați eficient lista de sarcini.
Tab-ul de Note al Contactului
Tab-ul Note vă permite să luați notițe pentru fiecare contact, ceea ce poate fi un instrument vital atunci când lucrați cu clienți și perspective noi. Crearea unei note este la fel de ușoară ca selectarea tab-ului și introducerea informațiilor. Fiecare notă are un marcaj temporal și poate fi editată ulterior, astfel încât să puteți urmări toate informațiile relevante despre fiecare contact.
Tab-ul de Întâlniri al Contactului
În tab-ul de Întâlniri, puteți programa întâlniri pentru contactele dumneavoastră. Pentru a programa o întâlnire, trebuie mai întâi să creați calendare în CRM-ul dumneavoastră. Această funcție vă permite să programați întâlniri pentru vânzări, asistență pentru clienți sau orice alt scop, facilitând gestionarea întâlnirilor și menținerea organizării.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul