Contact Creat
Declanșatorul Contact Creat va permite workflow-ului să se declanșeze atunci când un contact este creat. Poți personaliza acest declanșator adăugând filtre precum etichete sau date din câmpuri personalizate. Pentru a începe configurarea, apasă pe butonul Adaugă Nou Declanșator Workflow și selectează Contact Creat. Utilizarea acestui workflow este excelentă pentru a configura workflows pentru a adăuga etichete contactului sau a trimite mesaje de urmărire după ce un formular a fost trimis.
Va trebui să stabilești un declanșator de workflow și o acțiune pentru a PUBLICA workflows. Fără ambele, poți salva doar workflow-ul, nu-l poți publica.

Adaugă Filtre
Are Etichete
Pentru a declanșa workflows bazate pe o etichetă specifică, selectează acest filtru și alege o etichetă din CRM. Workflow-ul se va activa doar când eticheta desemnată este alocată înregistrării contactului.

Câmp Personalizat
Selectează câmpul personalizat relevant pentru a declanșa workflow-ul atunci când un contact trimite date printr-un formular de pe site-ul tău care colectează informații printr-un câmp personalizat. Aceasta va asigura că workflow-ul se activează doar atunci când un contact completează câmpul personalizat cu datele necesare.
Odată ce ai adăugat declanșatorul, poți adăuga pași de workflow precum trimiterea SMS-urilor și/sau e-mailurilor și asignarea utilizatorilor.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul