Contact Created

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 1:51 AM de Adrian Stefan Gebri

Contact Creat

Declanșatorul Contact Creat va permite workflow-ului să se declanșeze atunci când un contact este creat. Poți personaliza acest declanșator adăugând filtre precum etichete sau date din câmpuri personalizate. Pentru a începe configurarea, apasă pe butonul Adaugă Nou Declanșator Workflow și selectează Contact Creat. Utilizarea acestui workflow este excelentă pentru a configura workflows pentru a adăuga etichete contactului sau a trimite mesaje de urmărire după ce un formular a fost trimis.

Va trebui să stabilești un declanșator de workflow și o acțiune pentru a PUBLICA workflows. Fără ambele, poți salva doar workflow-ul, nu-l poți publica.

Image

Adaugă Filtre

Are Etichete

Pentru a declanșa workflows bazate pe o etichetă specifică, selectează acest filtru și alege o etichetă din CRM. Workflow-ul se va activa doar când eticheta desemnată este alocată înregistrării contactului.

Image

Câmp Personalizat

Selectează câmpul personalizat relevant pentru a declanșa workflow-ul atunci când un contact trimite date printr-un formular de pe site-ul tău care colectează informații printr-un câmp personalizat. Aceasta va asigura că workflow-ul se activează doar atunci când un contact completează câmpul personalizat cu datele necesare.

Odată ce ai adăugat declanșatorul, poți adăuga pași de workflow precum trimiterea SMS-urilor și/sau e-mailurilor și asignarea utilizatorilor.

Image

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul