Client A Răspuns

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 2:32 AM de Adrian Stefan Gebri

Client A Răspuns

Declanșatorul fluxului de lucru "client a răspuns" se activează când se primește un mesaj de la un contact. Este un flux de lucru avansat cu multe filtre și variabile. Acest declanșator poate fi folosit pentru a construi automatizări care efectuează acțiuni bazate pe răspunsurile clienților și chiar dintr-un canal de comunicare specific, cum ar fi SMS sau Email.

Adăugarea Filtrelor

Conține Fraza

Dacă vrei ca acest flux de lucru să se declanșeze doar când se folosește o frază specifică de către client sau lead, poți adăuga acea frază în filtrul „conține fraza”. Fluxul de lucru se va activa atâta timp cât mesajul conține această frază, indiferent de celelalte cuvinte.

De Exemplu: Folosind fraza „Da, te rog” ar putea fi o modalitate de a declanșa acest flux de lucru când întrebi un client sau lead dacă dorește un anumit discount.

Nu Are Etichetă

Prin selectarea acestui filtru, poți decide să declanșezi acest flux de lucru când un client răspunde și nu are eticheta selectată asociată cu înregistrările lor de contact.


Fraza Exactă

Prin clic pe „Fraza Exactă”, poți restricționa acțiunea declanșatorului la un cuvânt sau frază exactă.

De Exemplu, fraza ta exactă este „Da”. Dacă un contact scrie orice alt cuvânt în afară de acest exact „Da”, fluxul de lucru nu va fi declanșat.

Are Etichetă

Selectează o etichetă din CRM. Când o etichetă este alocată fluxului de lucru al contactului, fluxul de lucru va fi declanșat numai pe baza etichetei specifice.


Tip Intenție

Pentru „Tip Intenție”, sistemul încearcă să înțeleagă răspunsul contactului, dacă este pozitiv sau negativ, apoi folosește această automatizare ca răspuns la răspunsul contactului.

Răspuns la Fluxul de Lucru

Prin selectarea acestui filtru, poți alege fluxul de lucru din care cauți un răspuns.

De Exemplu, dacă trimiți un mesaj contactului tău și aștepți un răspuns de la ei, poți declanșa acest flux de lucru pe baza răspunsului lor.

Canal de Răspuns

Acest „canal de răspuns” funcționează doar când există un răspuns specific dintr-un canal.

De Exemplu, dacă un client răspunde la campania ta SMS, acest flux de lucru se declanșează automat.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul