Declanșatoare de Abonamente și Returnări

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 2:49 AM de Adrian Stefan Gebri

Declanșatoare de Abonamente și Returnări

Abonamentele și returnările sunt două indicii mari despre cum decurge călătoria unui client, ele pot fi punctul perfect pentru a interacționa mai mult cu ei sau momentul de a întrerupe lucrurile. Dar s-ar putea să nu ai timp să verifici aceste detalii cu fiecare client, nu-i așa? Aici intervin fluxurile de lucru, mai ales cu declanșatoarele de „Abonament” sau „Returnare”. Cu ajutorul lor, poți configura fluxuri complete pentru ca contactele tale să experimenteze imediat ce statutul lor se schimbă. Pentru a începe, adaugă un nou declanșator, poți găsi aceste două sub Plăți.

Imagine

Pentru ambele declanșatoare începutul va fi același, alege unul dintre cele două. După ce îl selectezi, dă clic pe Adaugă Filtre, poți să devii cât mai specific ai nevoie. Cu toate acestea, aici lucrurile devin diferite între ele. Pentru Abonament, filtrele principale vor fi Status și Produs Global. Pașii vor apărea în următoarea ordine:

  1. Câmp: Aici selectezi ceea ce vrei să filtrezi. De exemplu, Status sau Produs Global.
  2. Operator: Aici selectezi dacă câmpul este sau nu ceea ce vei specifica.
  3. Valoare de îndeplinit: Aceasta va fi ultima etapă, unde setezi statutul sau produsul în sine. De exemplu, activ sau anulat.
Imagine

Pentru Returnări, filtrele principale vor fi Suma, Sursa, Status și Tip. Ele funcționează la fel ca cele pe care ți le-am arătat pentru Abonament, cu excepția Sumei. În acel caz, operatorul are mai multe opțiuni, iar valoarea nu este un meniu derulant; în schimb, poți seta liber totalul.

Imagine

După ce ai setat filtrele, salvează acțiunea ta și ești gata de plecare. Poți folosi aceste declanșatoare de automatizare pentru a crea campanii de nutriție, a curăța listele tale, a urmări starea returnărilor și multe altele! Sperăm că te vei bucura de crearea cu ele.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul