Abonamente & Facturi în Detalii de Contact

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 5:45 AM de Adrian Stefan Gebri

Abonamente & Facturi în Detalii de Contact

Gestionarea și crearea Abonamentelor & Facturilor pentru clienții tăi crește claritatea și transparența în înregistrările tale financiare. Poți lua controlul acestui proces accesându-l prin tab-ul de informații în Detalii de Contact.

Gestionarea Abonamentului

Selectează “Creează Abonament” din meniul derulant Acțiune pentru a crea sau programa un Abonament.

Se va deschide o fereastră pop-up pentru a adăuga detaliile necesare, acestea vor fi:

  1. Data de Începere a Facturării: Aceasta va fi prima dată când abonamentul va fi încasat de la clientul tău.
  2. Produse: Aici poți selecta produsele recurente create anterior pentru care vei factura.
  3. Metodă de Plată: Selectează între Card Salvat și Card Nou, apoi adaugă informațiile de facturare necesare.

După ce informațiile au fost completate, dă clic pe Programează, aceasta va adăuga Abonamentul contactului.

Pentru a gestiona Abonamentul creat, dă clic pe pătratul cu iconița săgeată, aceasta te va redirecționa către tab-ul Abonamente din cadrul plăților.

Dă clic pe iconița cu trei puncte de lângă Abonament pentru a vizualiza, anula sau partaja detaliile acestuia.

Gestionarea Facturii

Selectează “Creează Factură” din meniul derulant Acțiune.

Aceasta te va redirecționa către constructorul de Facturi unde informațiile contactului vor fi completate automat.

Adaugă articolele, reducerile, impozitele și detaliile ca de obicei.

Odată ce ești mulțumit de detaliile Facturii, dă clic pe Trimite, selectează canalul de comunicare apoi dă clic pe “Trimite Factura” pentru a finaliza procesul.

După ce ai trimis Factura sau dacă dai clic pe pătratul cu iconița săgeată, vei fi redirecționat către tab-ul Facturi din secțiunea de plăți.

Dă clic pe iconița cu trei puncte de lângă Factură pentru a o gestiona.

Abonamentele și Facturile sunt centrul managementului plăților pentru afacerea ta și te ajută să urmărești venitul tău lunar și sănătatea afacerii, făcând acest lucru din tab-ul de informații despre contacte minimizează riscul de a comite erori și simplifică procesul pentru a-ți îmbunătăți eficiența.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul