Detalii de Contact - Panou de Informații
Pe partea din dreapta a oricărei secțiuni de contact, veți găsi informații suplimentare despre contact în panoul de informații de contact. Această informație este gândită pentru a vă oferi mai mult control asupra fiecărui contact din sistemul dumneavoastră și vă permite să efectuați diferite acțiuni pentru fiecare contact.
Panoul de informații de contact include șase tab-uri - Activitate, Sarcini, Note, Întâlniri, Documente și Plăți, oferind mai mult control asupra diferitelor aspecte ale fiecărui contact din CRM-ul dumneavoastră.
Tab-ul Activitate Contact
Activitatea de contact este esențială atunci când urmăriți unde a vizitat contactul site-ul dumneavoastră, cum a luat legătura cu dumneavoastră (prin email, telefon sau mesaj) și chiar când a efectuat o achiziție.
Istoricul Activității Contactului
În tab-ul Activitate, puteți vedea datele istorice și o cronologie a activității contactului dvs., inclusiv orice interacțiuni pe site. Amintiți-vă, nu veți vedea nicio informație despre site aici, cu excepția cazului în care site-ul dumneavoastră este construit în interiorul acestui CRM.
Atribuirea Contactului
Atribuția este un instrument foarte important când înțelegeți unde contactul dvs. a interacționat PENTRU PRIMA DATĂ cu compania dvs. și unde a interacționat ULTIMA DATĂ.
Tab-ul Sarcini Contact
Puteți crea manual sau verifica articolele restante folosind tab-ul Sarcini. Pentru a adăuga o sarcină, trebuie să îi dați un titlu și o dată limită, apoi să o atribuiți unui utilizator înregistrat în CRM. Această caracteristică vă permite să rămâneți organizat și să gestionați eficient lista dumneavoastră de sarcini.
Tab-ul Note Contact
Tab-ul Note vă permite să scrieți informații suplimentare pentru fiecare contact, ceea ce poate fi un instrument vital atunci când gestionați clienți și noi lead-uri. Crearea unei note este la fel de simplă ca selectarea tab-ului, făcând clic pe +Adăugați și introducând informațiile. Fiecare notă are un marcaj de timp și poate fi editată ulterior, astfel încât să puteți urmări toate informațiile relevante despre fiecare contact.
Tab-ul Întâlniri Contact
În tab-ul Întâlniri, puteți programa, verifica sau edita întâlniri pentru contactele cu calendarele CRM-ului. Această caracteristică vă permite să programați întâlniri pentru vânzări, suport clienți sau orice alt scop, făcând mai ușor să gestionați timpul și să rămâneți organizat.
Tab-ul Documente Contact
În tab-ul Documente, veți avea o copie de rezervă a tuturor fișierelor importante legate de acel client, fie că este vorba despre un contract pe care le-ați trimis, un PDF pe care l-au trimis înapoi sau orice documente interne legate de acea persoană.
Tab-ul Plăți Contact
În tab-ul Plăți, puteți efectua acțiuni legate de plăți pe partea dvs. și să urmăriți orice tranzacții cu contactul dvs., fie că este vorba despre abonamente, facturi sau plăți îndeplinite.
Acțiuni de Plată
Acestea sunt operațiunile pe care le puteți completa în numele clienților dvs., permițându-vă să luați inițiativa și să minimizați erorile. Aveți două acțiuni pe care le puteți efectua:
- Adăugați Carduri pe Fișier: Aceasta vă permite să adăugați informații despre carduri de credit sau debit în cadrul înregistrării unui contact pentru un checkout ușor, taxe și plăți pentru abonamente.
- Încasați Acum: Cu aceasta, puteți colecta plăți adăugând suma și o scurtă descriere, facilitând încasarea plății, chiar și în mijlocul unui apel.
- Creează Abonament: Aceasta va deschide o fereastră pop-up pentru a selecta data de început și produsele pentru abonamentul clienților.
- Creează Factură: Selectarea acestei opțiuni vă va redirecționa către constructorul de facturi unde detaliile contactului vor fi preadăugate pentru dumneavoastră.
Tranzacții, Abonamente și Facturi
Aceste tab-uri vă permit să urmăriți starea și detaliile Tranzacțiilor, Abonamentelor și Facturilor pe care contactele le au cu dumneavoastră.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul