Abonamente & Facturi în Detaliile Contactului
Gestionarea și crearea Abonamentelor & Facturilor pentru clienții dvs. crește claritatea și transparența în înregistrările dvs. financiare. Puteți prelua, convenabil, controlul acestui proces accesându-l prin tab-ul de informații din Detaliile Contactului.
Gestionarea Abonamentelor
Selectați „Creează Abonament” din meniul derulant Acțiune pentru a crea sau programa un Abonament.
O fereastră pop-up se va deschide pentru a adăuga detaliile necesare, acestea vor fi:
- Data de Start a Facturii: Aceasta va fi prima dată când abonamentul este taxat clientului dvs.
- Produse: Aici puteți selecta produsele recurente create anterior pentru care veți factura.
- Metoda de Plată: Selectați între Card Salvat și Card Nou, apoi adăugați informațiile necesare de facturare.
Odată ce informațiile au fost completate, faceți clic pe Programează, aceasta va adăuga Abonamentul la contact.
Pentru a gestiona Abonamentul creat, faceți clic pe pătratul cu pictograma săgeată, aceasta vă va redirecționa la tab-ul Abonamente din interiorul plăților.
Faceți clic pe pictograma cu trei puncte de lângă Abonament pentru a vizualiza, anula sau partaja detaliile acestuia.
Gestionarea Facturilor
Selectați „Creează Factură” din meniul derulant Acțiune.
Aceasta vă va redirecționa la constructorul de Facturi unde informațiile contactului vor fi completate automat.
Adăugați articolele, reducerile, impozitele și detaliile ca de obicei.
Odată ce sunteți mulțumit de detaliile Facturii, faceți clic pe Trimite, selectați canalul de mesagerie, apoi faceți clic pe „Trimite Factura” pentru a finaliza procesul.
După trimiterea Facturii sau dacă faceți clic pe pătratul cu pictograma săgeată, veți fi redirecționat la tab-ul Facturi din interiorul secțiunii plăți.
Faceți clic pe pictograma cu trei puncte de lângă Factură pentru a o gestiona.
Abonamentele și Facturile sunt centrul gestionării plăților pentru afacerea dvs. și vă ajută să urmăriți veniturile lunare și sănătatea afacerii, făcând acest lucru din tab-ul de informații de contact minimizează riscul de a comite erori și simplifică procesul pentru a îmbunătăți eficiența dvs.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul