Instagram DM
Instagram DM
Această acțiune trimite un DM pe Instagram către contact. Pentru a începe, faceți clic pe pictograma + și selectați Instagram DM. Utilizați această acțiune de flux de lucru pentru a urma rapid potențialii clienți pentru a-i menține interesați de produsele/serviciile dvs. fără a-i lăsa să cadă prin crăpături!
Pentru a trimite un mesaj contactelor dvs. prin Instagram folosind acțiunea Instagram în fluxul de lucru, acestea ar trebui să fi trimis un mesaj unei pagini de Instagram care este conectată la CRM-ul dvs. în termen de 24 de ore înainte de a ajunge la eveniment.

Șabloane
Puteți folosi un șablon creat anterior pentru mesajul dvs. făcând clic pe câmpul Șabloane și selectând pe cel dorit din opțiunile disponibile în CRM-ul dvs.

Mesaj
Dacă preferați să nu folosiți un șablon și să redactați mesajul dvs. în schimb, îl puteți tipări în câmpul Mesaj. De asemenea, puteți selecta valori personalizate specifice, cum ar fi numele contactului, făcând clic pe opțiunea Valori personalizate.

Adăugați Atașament
Pentru a adăuga un atașament la mesajul dvs., faceți clic pe butonul verde Adăugați Atașament și selectați fișierul pe care doriți să-l atașați de pe computerul dvs.

Adăugați Fișiere Prin URL
Alternativ, puteți, de asemenea, să încărcați fișiere dintr-un URL, introducând linkul său în câmpul dedicat și făcând clic pe butonul +Adăugați pentru a-l include.

Această acțiune trimite un DM pe Instagram către contact. Pentru a începe, faceți clic pe pictograma + și selectați Instagram DM. Utilizați această acțiune de flux de lucru pentru a urma rapid potențialii clienți pentru a-i menține interesați de produsele/serviciile dvs. fără a-i lăsa să cadă prin crăpături!
Pentru a trimite un mesaj contactelor dvs. prin Instagram folosind acțiunea Instagram în fluxul de lucru, acestea ar trebui să fi trimis un mesaj unei pagini de Instagram care este conectată la CRM-ul dvs. în termen de 24 de ore înainte de a ajunge la eveniment.

Șabloane
Puteți folosi un șablon creat anterior pentru mesajul dvs. făcând clic pe câmpul Șabloane și selectând pe cel dorit din opțiunile disponibile în CRM-ul dvs.

Mesaj
Dacă preferați să nu folosiți un șablon și să redactați mesajul dvs. în schimb, îl puteți tipări în câmpul Mesaj. De asemenea, puteți selecta valori personalizate specifice, cum ar fi numele contactului, făcând clic pe opțiunea Valori personalizate.

Adăugați Atașament
Pentru a adăuga un atașament la mesajul dvs., faceți clic pe butonul verde Adăugați Atașament și selectați fișierul pe care doriți să-l atașați de pe computerul dvs.

Adăugați Fișiere Prin URL
Alternativ, puteți, de asemenea, să încărcați fișiere dintr-un URL, introducând linkul său în câmpul dedicat și făcând clic pe butonul +Adăugați pentru a-l include.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul