Actualizarea Câmpului de Contact

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 4:02 AM de Adrian Stefan Gebri

Actualizarea Câmpului de Contact

Actualizarea Câmpului de Contact

Pentru a PUBLICA fluxurile de lucru, va trebui să stabiliți un declanșator de flux de lucru și o acțiune de flux de lucru. Fără ambele, veți putea doar să salvați fluxul de lucru, nu să-l publicați.

Acțiunea de flux de lucru Actualizarea Câmpului de Contact oferă utilizatorilor posibilitatea de a modifica un anumit câmp din înregistrarea unui contact. Această caracteristică permite gestionarea eficientă a informațiilor de contact, asigurându-se că baza de date rămâne actualizată și precisă, contribuind în cele din urmă la îmbunătățirea comunicării și consolidarea relațiilor cu contactele dumneavoastră.

Imagine

Adăugați Câmpuri

Pentru a începe, faceți clic pe pictograma + desemnată pentru a adăuga o nouă acțiune de flux de lucru și selectați Actualizarea Câmpului de Contact. De acolo, utilizatorii pot alege să actualizeze datele câmpului sau să șteargă datele existente ale câmpului. Apoi, faceți clic pe +Adăugați Câmp.

Dacă alegeți să actualizați datele câmpului, utilizatorii pot selecta fie opțiuni pentru câmpuri standard sau personalizate și pot introduce datele care trebuie actualizate în câmpul desemnat. Dacă alegeți să ștergeți datele câmpului, doar câmpurile personalizate pot fi șterse.

Imagine

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul