Acțiuni Workflow
Adăugarea acțiunilor workflow este următorul pas după adăugarea trigger-elor de workflow. Aici vei spune workflow-ului ce vrei să se întâmple, eliminând necesitatea tuturor sarcinilor manuale de zi cu zi. Acțiunile workflow includ elemente precum trimiterea de Emails sau SMS, notificări interne, adăugarea sau eliminarea etichetelor, actualizarea oportunităților și multe altele!
Adăugarea Acțiunilor Workflow
Pentru a adăuga o acțiune workflow, fă clic pe Adaugă Acțiune și selectează acțiunea workflow pe care dorești să o efectuezi. Acțiunile workflow sunt împărțite în diferite categorii, inclusiv:
- Acțiuni de Comunicare
- Acțiuni de Contact
- Acțiuni de Membru
- Condiții și Acțiuni Workflow

Bară de Căutare Acțiuni
Pentru a accesa rapid și ușor acțiunile, poți folosi bara de căutare introducând numele acțiunii.

Cărți de Acțiune Workflow
Cărțile reprezintă acțiunile selectate în workflow. Atunci când adaugi noi acțiuni workflow, asigură-te că salvezi regulat pentru a nu pierde progresul.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul