Adăugați Contact

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 5:11 AM de Adrian Stefan Gebri

Adăugați Contact

Prin intermediul CRM-ului tău, este ușor să te asiguri că toate contactele clienților rămân organizate. Dacă apare un mesaj text, apel, mesaj Facebook sau e-mail cu un client potențial, sistemul îi va adăuga automat pentru tine - dar cu doar un clic pe butonul '+' din colțul din stânga sus al paginii de contacte, poți, de asemenea, să introduci manual informațiile de contact!

Odată ce faci clic pe buton, va apărea o pagină pentru a introduce detaliile de contact.

Adăugarea de Contacte Noi

Logo Personalizat

Aici poți încărca logo-ul de afaceri al fiecărui contact ca modalitate de a-i identifica, mai ales dacă ai clienți cu același nume. Dimensiunea propusă este 512*512px și nu mai mare de 2.5Mb.

Prenume și Nume

Tastează prenumele și numele de familie al contactului în aceste spații oferite.

Email

Tastează aici adresa de email a contactului

Telefon

Tastează aici numărul de telefon al contactului

Tip de Contact

Poți muta contactul în tipul Lead sau tipul Client.

Fus Orar

Alege fusul orar în care se află contactul tău. Acest lucru te va ajuta pe tine sau pe utilizatorii tăi să știe cel mai bun moment pentru a-i contacta.

DND Toate Canalele sau Unele Canale

Poți activa notificarea Nu Deranja aici pentru toate canalele sociale sau pentru unele dintre canalele de contact.

Imagine

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul