Adăugați Contact
Prin intermediul CRM-ului tău, este ușor să te asiguri că toate contactele clienților rămân organizate. Dacă apare un mesaj text, apel, mesaj Facebook sau e-mail cu un client potențial, sistemul îi va adăuga automat pentru tine - dar cu doar un clic pe butonul '+' din colțul din stânga sus al paginii de contacte, poți, de asemenea, să introduci manual informațiile de contact!
Odată ce faci clic pe buton, va apărea o pagină pentru a introduce detaliile de contact.
Adăugarea de Contacte Noi
Logo Personalizat
Aici poți încărca logo-ul de afaceri al fiecărui contact ca modalitate de a-i identifica, mai ales dacă ai clienți cu același nume. Dimensiunea propusă este 512*512px și nu mai mare de 2.5Mb.
Prenume și Nume
Tastează prenumele și numele de familie al contactului în aceste spații oferite.
Tastează aici adresa de email a contactului
Telefon
Tastează aici numărul de telefon al contactului
Tip de Contact
Poți muta contactul în tipul Lead sau tipul Client.
Fus Orar
Alege fusul orar în care se află contactul tău. Acest lucru te va ajuta pe tine sau pe utilizatorii tăi să știe cel mai bun moment pentru a-i contacta.
DND Toate Canalele sau Unele Canale
Poți activa notificarea Nu Deranja aici pentru toate canalele sociale sau pentru unele dintre canalele de contact.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul