Cum Să Adaugi O Întâlnire

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Sa, 26 Oct, 2024 la 5:31 AM de Adrian Stefan Gebri

Cum Să Adaugi O Întâlnire

Gestionarea timpului tău pe baza Întâlnirilor îți oferă un control mai bun și o indicație vizuală despre cum va arăta ziua ta. Întâlnirile te ajută să profiti la maxim de ziua ta, permițându-ți să te pregătești din timp și să maximizezi ceea ce faci în perioadele tale de pauză. Toate acestea pot fi gestionate în secțiunea Detalii Contact din CRM-ul tău, inclusiv detalii despre întâlniri, cum ar fi data, ora și statutul întâlnirii, calendarul pe care a fost rezervată întâlnirea și utilizatorul asignat.

Programare Manuală Din Contacts

Navighează la secțiunea Contacts și caută contactul sub care vei avea întâlnirea în tab-ul Smart Lists.

Imagine

Odată ce faci clic pe nume, vei fi direcționat către detaliile Contactului, acolo fă clic pe Iconița Calendar.

Imagine

Fă clic pe butonul „+ Adaugă” pentru a începe.

Imagine

Va apărea un pop-up similar cu cel folosit atunci când faci rezervări din Calendare pentru a completa detaliile întâlnirii.

  1. Selectează calendarul în care dorești să rezervi întâlnirea.
  2. Oferă întâlnirii tale un titlu. Dacă îl lași gol, titlul implicit creat în calendarul specific va fi folosit.
  3. Selectează membrul echipei pe care dorești să-l aloci acestei întâlniri.
Imagine

Data și Ora

Setează Data și Ora întâlnirii, aici ai opțiunea de a folosi ore implicite sau personalizate.

Implicit: Astfel poți selecta din sloturile tale disponibile presetate, adică în interiorul orelor tale disponibile setate și intervalelor presetate ale calendarului.

Imagine

Personalizat: Acest lucru îți permite să programezi întâlnirea în orice moment, chiar și în afara orelor de lucru sau dacă o întâlnire a fost rezervată anterior.

Imagine

Locația Întâlnirii

Aceasta va fi trimisă contactului pentru a se prezenta la întâlnire, la fel ca și cu data și ora, poți folosi locația implicită a calendarului sau o locație personalizată care se va aplica doar acestei întâlniri.

Imagine

Odată ce toate detaliile sunt setate, fă clic pe Rezervă Întâlnire, aceasta o va adăuga în calendarul tău și va trimite emailurile corespunzătoare contactului.

Imagine

Adăugarea Invitaților

Dacă un Calendar are activată opțiunea Adaugă Invitați, poți să-i adaugi în timp ce creezi o nouă întâlnire făcând clic pe opțiunea Adaugă Invitat, aceasta va funcționa ca și cum ai selecta contactul principal pentru întâlnire.

Imagine

Opțiuni Întâlnire Creată

Editarea unei Întâlniri

Odată ce o întâlnire a fost creată, poți aplica orice modificări necesare făcând clic pe iconița cu creion. Aceasta va deschide o vedere completă a tuturor detaliilor întâlnirii, la fel ca atunci când a fost creată inițial.

Imagine

Anularea unei Întâlniri

Făcând clic pe iconița cu coș de gunoi, vei marca o întâlnire ca Anulată, ceea ce înseamnă că nu vor fi trimise mementouri, iar dacă ai un flux de lucru activat de anularea întâlnirii, acesta va începe.

Imagine

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul