The Dialer
Butonul de apel este vizibil din fiecare vedere a platformei tale și se găsește în colțul din dreapta sus. Fă clic pe butonul de apel acum.

Asta deschide o interfață prietenoasă cu utilizatorul, cu funcții standard de apel:
- Campul Număr de telefon: Aici introduci numărul pe care vrei să îl compui. Poți copia și lipi un număr aici, folosi tastele numerice de pe tastatură pentru a-l introduce manual sau face clic pe butoanele tastaturii pentru a introduce un număr de telefon cu mouse-ul tău.

- Campul Apel de la: Selectează de la ce număr de telefon vrei să faci apelul. Dacă ai multiple numere configurate în platforma ta, acestea vor apărea în lista derulantă.

Când ești gata să compui un număr, fă clic pe butonul verde de telefon.

În partea de jos a apelului, ai pictograme pentru vizualizările tale Contacte și Apel. Vizualizarea noastră Apel este acum deschisă.
Să switchăm la vizualizarea Contacte. Fă clic pe Contacte.

După cum poți vedea, câmpul număr de telefon a fost înlocuit de o casetă de căutare și o listă cu numerele tale cele mai recent contactate. Poți folosi caseta de căutare pentru a găsi un contact particular după nume sau număr de telefon.
Fă clic pe Apel pentru a te întoarce la vizualizarea ta de apel.

În continuare, te voi arăta funcțiile integrate în noul tău apel.
Să introducem un număr fals în câmpul număr de telefon, apoi să facem clic pe butonul verde de telefon.

Asta schimbă vizualizarea - acum avem un câmp de stare, precum și câteva opțiuni. Apelul nostru are acum un statut de „compoziție”.

Odată ce apelul se conectează, starea se va schimba într-un cronometru care urmărește durata apelului tău.
Când faci clic pe săgeată în timpul unui apel, apelul se va restrânge în meniul tău de sus, lăsându-te liber să folosești alte funcții ale platformei în timp ce ești pe apel.

Să facem clic pe butonul derulant pentru a restaura vizualizarea completă a apelului.

Acum, să spunem că ești pe apel cu un client și trebuie să îi transferi unui coleg.
Poti face clic pe Ține pentru a pune clientul în așteptare.

Și apoi, fă clic pe opțiunea Transfer Orb pentru a transfera apelul la colegul tău.

Când alegi opțiunea „Transfer Orb”, apelul clientului va fi transferat direct colegului tău. Cu toate acestea, această metodă poartă un risc: dacă colegul tău este în prezent pe un alt apel sau nu este disponibil, apelul clientului va fi deconectat.
Să vedem de ce un Transfer Cald este o opțiune mai bună.
Când faci clic pe Transfer Cald, mai întâi vei găsi numărul colegului tău folosind funcția de căutare sau introducându-l manual.
Odată ce a fost adăugat, butonul Apel & Ține pentru a apela numărul colegului tău este activat.
Să facem clic pe el acum.

Când apelul este conectat, poți explica situația colegului tău înainte de a transfera apelul cu butonul Patch Call. Asta previne problema transferului orb al apelului și îl pregătește, de asemenea, pe colegul tău să se ocupe de problemă.
Observă că acum sunt două tab-uri în colțul din dreapta sus al apelului. Tab-ul verde de sus este apelul nostru cu clientul, care este în prezent în așteptare, iar tab-ul portocaliu de jos este apelul nostru în curs cu colegul nostru.
Poti schimba ușor între apeluri făcând clic pe tab-ul apelului pe care îl vrei.

În exemplul nostru, am explicat situația colegului nostru și suntem gata să conectăm apelul. Switchăm înapoi la client făcând clic pe tab-ul de apel verde și apoi spunem că vom conecta apelul către colegul nostru.
Și apoi, pentru a conecta cele două apeluri, pur și simplu fă clic pe Patch Call.
Acum clientul și colegul tău pot continua conversația într-o modalitate privată, și poți face clic pe butonul roșu pentru a părăsi apelul.

Odată ce apelul s-a încheiat, fă clic pe Gata pentru a reveni la vizualizarea ta normală a apelului.

? Notă: Pentru contacte care nu sunt disponibile pentru a răspunde apelului și au o căsuță vocală, utilizatorii au opțiunea de a lăsa un mesaj vocal.
Apelul tău este o modalitate excelentă de a ajunge la contactele tale în cadrul platformei tale și creează un registru de comunicații unificat împreună cu emailuri, SMS-uri și alte metode de comunicare.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul