Cum Să validezi Numerele de Telefon SMS
Validarea numerelor de telefon în CRM este un proces simplu care poate îmbunătăți semnificativ rata de livrare a campaniilor tale SMS, aceasta îți permite să eviți costurile inutile pentru contactele care nu le vor primi. Iată cum să o faci:
Cum Se Folosește?
Începe prin a naviga la setările tale și du-te la secțiunea Profil de Afaceri.

Derulează în jos până la secțiunea "General", acolo vei găsi o opțiune etichetată "Validează numerele de telefon când primul SMS este trimis unui contact nou". Activează această opțiune pentru a activa validarea numerelor de telefon.

Odată ce aceasta este activată, va apare un icon de alertă dacă există erori la trimiterea SMS-ului.

Considerații Importante
- Validarea se efectuează atunci când un SMS este pus în așteptare pentru trimitere, nu în timpul procesului de creare a importului de contact.
- Dacă un număr este identificat ca fiind un număr fix, primul mesaj nu va fi trimis pentru a preveni erorile de livrare.
Sfaturi pentru Remedierea Problemelor
- Asigură-te că opțiunea Validează numerele de telefon când primul SMS este trimis unui contact nou este activată în setările tale.
- Dacă întâmpini probleme cu validarea, revizuiește activatorii fluxului de lucru legați de erorile de validare Twilio pentru orice configurări greșite.
Întrebări Frecvente
Este necesară validarea numerelor de telefon pentru fiecare campanie SMS?
Deși nu este obligatorie, validarea numerelor de telefon este foarte recomandată pentru a îmbunătăți rata de succes a campaniilor tale SMS.
Pot valida numerele de telefon în masă?
Validarea are loc atunci când un SMS este pus în așteptare pentru trimitere; validarea în masă în timpul importului de contact nu este acceptată.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul