Conformitatea Email & SMS

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 5:51 PM de Adrian Stefan Gebri

Conformitatea Email & SMS

Când faci marketing pentru afacerea ta, vrei să ajungi la cât mai mulți oameni posibil, dar întotdeauna vor fi oameni care nu sunt interesați să afle mai multe. Oferindu-le o ieșire ușoară te ajută să reduci costurile și să îți consumi energia pe clienți de primă clasă. Menținerea conformității Email și SMS îți permite să faci acest lucru, precum și să îți menții comunicațiile clare pentru furnizori, reducând riscul de a fi marcat ca spam.

Fă SMS Conform

Această setare aplică automat măsuri de conformitate campaniilor tale SMS, cum ar fi includerea instrucțiunilor de dezabonare în mesajele tale. Este esențial să le ai verificate pentru a evita problemele legale și a menține încrederea audienței tale.

Image

Fă Email Conform

Similar cu setarea de conformitate SMS, aceasta asigură că campaniile tale de email includ elemente necesare, cum ar fi o opțiune de dezabonare. Păstrând această opțiune activată te ajută să adherezi la legile și reglementările de marketing prin email.

Image

Gestionarea Contactelor Invalide

O provocare semnificativă în marketingul digital este gestionarea și menținerea unei liste curate de contacte. CRM-ul nostru oferă funcții pentru a aborda această problemă eficient.

Marchează Email-urile ca Invalide Din Cauza Bounce-ului Dura

Această setare marchează automat adresele de email care generează un bounce dur ca invalide. Un bounce dur indică un motiv permanent pentru care un email nu poate fi livrat, cum ar fi o adresă de email inexistentă. Activând această funcție, poți menține lista de emailuri curată și îmbunătăți rata de livrare a campaniilor tale.

Image

Validarea Numărului de Telefon

Când folosești funcția SMS, este crucial să te asiguri că numerele de telefon din lista ta de contacte sunt valide. Această setare verifică numerele de telefon, ajutându-te să eviți trimiterea mesajelor către numere inexistente sau incorecte. Acest lucru nu doar că economisește resurse, dar îmbunătățește și eficiența campaniilor tale SMS.

Image

Implementarea Fluxurilor de Lucru pentru o Gestionare Îmbunătățită

Pentru a-ți eficientiza și mai mult eforturile de marketing prin email și SMS, CRM-ul nostru îți permite să implementezi fluxuri de lucru care automatizează anumite procese, inclusiv gestionarea contactelor invalide.

Crearea Fluxurilor de Lucru pentru Contacte Invalide

Poti configura fluxuri de lucru care să te notifice automat atunci când o adresă de email sau un număr de telefon este marcat ca invalid. Acest lucru îți permite să iei măsuri imediate, cum ar fi eliminarea contactului din lista ta sau contactarea prin alte metode.

Sfaturi de Rezolvare a Problemelor și Întrebări Frecvente

Ce ar trebui să fac dacă un contact valid este marcat ca invalid?

Occazional, un email valid ar putea fi marcat ca invalid din cauza unei probleme temporare. În astfel de cazuri, poți verifica și corecta manual statutul contactului în CRM-ul tău.

Ce frecvență ar trebui să revizuiesc setările de conformitate?

Este o bună practică să revizuiești periodic setările de conformitate, în special după actualizările CRM-ului sau modificările în reglementările de marketing.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul