Informații Despre Afaceri Prin Înregistrarea și Monitorizarea Apelurilor
Apelurile sunt un punct important de contact cu clienții, pentru mulți, ele sunt tipul preferat de interacțiune și îți permit să afli ce simt și ce cred clienții tăi despre tine și afacerea ta. Înregistrarea apelurilor îți permite să păstrezi o copie a acestor conversații în interiorul CRM-ului pentru a analiza interacțiunile după cum este necesar. Monitorizarea apelurilor analizează datele apelurilor, cum ar fi volumul apelurilor, durata apelurilor și informațiile despre apelant, ajutându-te să înțelegi cum performează echipa ta și să identifici tendințele în întrebările sau problemele clienților.
Înregistrarea și monitorizarea apelurilor sunt instrumente esențiale pentru orice afacere care se bazează pe apeluri telefonice pentru vânzări, suport sau servicii pentru clienți, permițându-ți să îmbunătățești satisfacția clienților tăi și eficiența echipei tale. Așadar, să învățăm cum să le configurăm!
Configurarea Înregistrării Apelurilor
Accesează secțiunea Setări a sistemului tău și mergi la secțiunea Numere de Telefon. Dacă nu ai adăugat un număr de telefon, dă click pe + Adaugă Număr pentru a face acest lucru.

Dă click pe meniul cu trei puncte de lângă numărul de telefon pentru care dorești să activezi înregistrarea apelurilor, apoi dă click pe opțiunea "Editare Configurare".

Derulează în jos până la opțiunea "Înregistrare apeluri" și bifează căsuța. Acolo ai activat înregistrarea apelurilor pentru acest număr de telefon.

Configurarea Monitorizării Apelurilor
Configurează un grup de numere pentru a urmări metricile apelurilor, cum ar fi durata, ID-ul apelantului și sursa apelurilor. Pentru a face acest lucru, dă click pe + Adaugă Număr, apoi selectează Adaugă Grup de Numere.

Selectează Campania de Marketing pentru a monitoriza apelurile legate de o campanie specifică sau Activitatea Vizitatorilor pentru a urmări interacțiunea inițială a apelantului cu conținutul tău, apoi dă click pe Opțiuni de Monitorizare.

Selectează opțiunea preferată, apoi dă click pe Creează Grup

Setează numărul de detalii, apoi dă click pe Alege Numere

Selectează tipul de număr și continuă la Funcțiile Numărului

Activează monitorizarea apelurilor, apoi dă click pe Activează Numere.

Sfaturi pentru Rezolvarea Problemelor
- Asigură-te că ai permisiunile corecte pentru a adăuga sau modifica numerele de telefon.
- Dacă înregistrarea apelurilor nu funcționează, verifică dacă este activată pentru numărul de telefon specific și că nu există probleme cu limita de stocare a contului tău.
Întrebări Frecvente
Este legal să înregistrezi apelurile telefonice?
Legile variază în funcție de locație. În general, trebuie să informezi cealaltă parte că apelul este înregistrat. Consultă întotdeauna un consilier juridic pentru a te conforma legilor locale.
Pot accesa apelurile înregistrate în orice moment?
Da, apelurile înregistrate sunt stocate în CRM și pot fi accesate, descărcate sau redifuzate în orice moment.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul