Informații Despre Afaceri Prin Înregistrarea și Urmărirea Apelurilor
Apelurile sunt un punct important de contact cu clienții, pentru mulți, acestea sunt tipul de interacțiune preferat și îți arată ce simt și ce cred clienții tăi despre tine și afacerea ta. Înregistrarea apelurilor îți permite să păstrezi o copie a acestor conversații în CRM pentru a examina interacțiunile atunci când este necesar. Urmărirea apelurilor monitorizează și analizează datele apelului, precum volumul apelurilor, durata apelului și informațiile despre apelant, ajutându-te să înțelegi cum performează echipa ta și să identifici tendințele în întrebările sau problemele clienților.
Înregistrarea și urmărirea apelurilor sunt instrumente esențiale pentru orice afacere care se bazează pe apeluri telefonice pentru vânzări, suport sau servicii pentru clienți, permițându-ți să îmbunătățești satisfacția clienților tăi și eficiența echipei tale. Așadar, să învățăm cum să le configurăm!
Configurarea Înregistrării Apelurilor
Mergi la secțiunea Setări a sistemului tău și accesează secțiunea Numere de Telefon. Dacă nu ai adăugat un număr de telefon, fă clic pe + Adaugă Număr pentru a face acest lucru.

Apasă pe meniul cu trei puncte de lângă numărul de telefon pentru care dorești să activezi înregistrarea apelurilor, apoi apasă pe opțiunea „Editează Configurația”.

Derulează în jos până la opțiunea „Înregistrarea apelurilor” și bifează caseta. Acolo ai activat înregistrarea apelurilor pentru acest număr de telefon.

Configurarea Urmărirea Apelurilor
Configurează un grup de numere pentru a urmări metrici de apel, precum durata, ID-ul apelantului și sursa apelului. Pentru a face acest lucru, apasă pe + Adaugă Număr, apoi selectează Adaugă Grup de Numere.

Selectează Campanie de Marketing pentru a monitoriza apelurile legate de o anumită campanie sau Activitatea Vizitatorilor pentru a urmări interacțiunea inițială a apelantului cu conținutul tău, apoi apasă pe Opțiuni de Urmărire.

Selectează opțiunea preferată, apoi apasă pe Creează Grup

Stabilește numărul de detalii, apoi apasă pe Alege Numere

Selectează tipul de număr și continuă la Funcțiile Numărului

Activează urmărirea apelurilor, apoi apasă Activatează Numerele.

Sfaturi pentru Depanare
- Asigură-te că ai permisiunile corecte pentru a adăuga sau modifica numerele de telefon.
- Dacă înregistrarea apelurilor nu funcționează, verifică dacă este activată pentru numărul de telefon specific și că nu există probleme cu limita de stocare a contului tău.
Întrebări Frecvente
Este legal să înregistrezi apeluri telefonice?
Legile variază în funcție de locație. În general, trebuie să informezi cealaltă parte că apelul este înregistrat. Consultă întotdeauna un consilier juridic pentru a respecta legile locale.
Pot accesa apelurile înregistrate în orice moment?
Da, apelurile înregistrate sunt stocate în CRM și pot fi accesate, descărcate sau redat în orice moment.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul