Folosirea Șabloanelor Media WhatsApp
Mesageria prin WhatsApp îți oferă un avantaj față de concurență, în special cu clienți internaționali, îți permite să discuți cu ei în timp real așa cum ai face prin Messenger, dar cu mai multe opțiuni deschise. Una dintre opțiunile pe care le oferă este crearea Șabloanelor Media, care îți permit să trimiti mesaje către contacte noi sau cele care nu au fost active în ultimele 24 de ore.
Șabloanele Media WhatsApp sunt mesaje pre-aprobate care îți permit să incluzi imagini, videoclipuri, documente sau informații despre locație. Ele îți permit să trimiți mesaje în masă și automatizate fără riscul ca Meta să limiteze sau să interzică conversațiile tale. Astfel, poți simplifica comunicarea cu clienții tăi și menține o bază simplă, captivantă și standardizată pentru toate discuțiile.
Crearea Șabloanelor
Pentru a-ți crea șabloanele, accesează Setările tale, apoi mergi la tab-ul Șabloane din secțiunea WhatsApp și dă click pe Creare Șablon.

Adaugă Numele Șablonului, Categoria și Limba, aceste informații vor fi folosite de Meta atunci când verifică șablonul. Activează Antetul prin comutarea opțiunii astfel încât media ta să fie începutul mesajului. Odată setat, selectează tipul de media pe care îl vei folosi.

Încarcă media ta și setează corpul pentru șablon.

Conținutul pentru Corp poate include Valorile Personalizate, cum ar fi informațiile de contact și linkurile de declanșare, pentru aprobarea Meta va trebui să oferi un exemplu de cum ar fi înlocuite atunci când trimiți.

Odată ce ești mulțumit de șablonul tău, dă click pe Creare, aceasta va trimite șablonul la Meta pentru aprobat, ceea ce de obicei durează între 24 și 48 de ore, și gata! După ce primești aprobarea, poți trimite mesaje WhatsApp contactelor tale cu ușurință, adăugându-le într-o automatizare, acțiuni în masă sau pur și simplu având un mesaj pregătit, experiența ta de chat WhatsApp va fi mult mai atractivă!
Întrebări frecvente
Care sunt limitele media pentru Șabloanele Media WhatsApp?
Tipuri Acceptate și Limite de Dimensiune:
- Document: application/pdf, 100MB
- Imagine: image/jpeg, image/png (Imaginile trebuie să fie 8-bit, RGB sau RGBA), 5MB
- Video: video/mp4, 16MB
Ce factori pot duce la respingerea unui șablon?
Cauze comune pentru respingere includ:
- Formatare variabilă lipsă sau incorectă
- Conținut care încalcă politicile de Afaceri sau Comerț ale WhatsApp
- Solicitări de informații sensibile (de exemplu, numere complete de carduri de plată)
- Limba abuzivă sau amenințătoare
- Duplicarea unui șablon existent
Ce înseamnă dacă șablonul meu este 'Pausat'?
Dacă șablonul tău primește feedback negativ sau angajament scăzut, Meta îi va schimba statutul în Pausat. În timp ce este Pausat, un șablon nu poate fi folosit.
Pot edita un șablon pausat?
Da, poți edita un șablon pausat pentru a îmbunătăți conținutul său și a aborda orice probleme care contribuie la feedback-ul negativ sau angajamentul scăzut. Odată editat, poți să-l retrimiți pentru aprobat, iar statutul său va fi schimbat în "În Revizuire" până la aprobat.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul