Utilizarea Șablonelor Media WhatsApp
Mesageria prin WhatsApp îți oferă un avantaj față de concurență, în special cu clienți internaționali, îți permite să comunici cu ei în timp real ca și cum ai face-o prin Messenger, dar cu mai multe opțiuni deschise. Una dintre opțiunile oferite este crearea Șabloanelor Media, care îți permit să trimiți mesaje contactelor noi sau celor care nu au fost active în ultimele 24 de ore.
Șabloanele Media WhatsApp sunt mesaje pre-aprobate care îți permit să incluzi imagini, videoclipuri, documente sau informații de locație. Ele îți permit să trimiți mesaje în masă și automate fără riscul ca Meta să limiteze sau să interzică conversațiile tale. Astfel, poți eficientiza comunicările cu clienții tăi și poți menține o bază simplă, atrăgătoare și standardizată pentru toate conversațiile.
Creează Șabloane
Pentru a crea șabloanele tale, accesează Setările, apoi mergi la tab-ul Șabloane din secțiunea WhatsApp și apasă pe Creează Șablon.

Adaugă Numele Șablonului, Categoria și Limba, acestea vor fi folosite de Meta când verifică șablonul. Activează Antetul selectând opțiunea ca media ta să fie începutul mesajului. Odată setat, selectează tipul de media pe care îl vei folosi.

Încarcă media ta și setează conținutul pentru șablon.

Conținutul pentru Corp poate include Valorile Personalizate precum informațiile de contact și linkurile de activare, pentru aprobarea Meta va trebui să oferi un exemplu de cum ar fi înlocuite acestea când trimiți.

Odată ce ești mulțumit de șablonul tău, apasă pe Creează, acesta va trimite șablonul către Meta pentru aprobat, ceea ce de obicei durează aproximativ 24 până la 48 de ore, și gata! După ce primești aprobarea, poți trimite mesaje WhatsApp contactelor tale cu ușurință, de la adăugarea acestora la o automatizare, acțiuni în masă sau pur și simplu având un mesaj pregătit, experiența ta de chat pe WhatsApp va fi mult mai atrăgătoare!
Întrebări frecvente
Care sunt limitele media pentru Șabloanele Media WhatsApp?
Tipuri suportate și limite de dimensiune:
- Document: application/pdf, 100MB
- Imagine: image/jpeg, image/png (Imaginile trebuie să fie 8-bit, RGB sau RGBA), 5MB
- Video: video/mp4, 16MB
Ce factori pot duce la respingerea unui șablon?
Motivile comune pentru respingere includ:
- Formatul variabilelor lipsă sau incorecte
- Conținut care încalcă politicile de Business sau Comerț ale WhatsApp
- Solicitări de informații sensibile (ex: numere complete de carduri de plată)
- Limba abuzivă sau amenințătoare
- Duplicarea unui șablon existent
Ce înseamnă dacă șablonul meu este 'Suspendat'?
Dacă șablonul tău primește feedback negativ sau implicare redusă, Meta îi va schimba statutul în Suspendat. Când este Suspendat, un șablon nu poate fi folosit.
Pot să editez un șablon suspendat?
Da, poți edita un șablon suspendat pentru a îmbunătăți conținutul său și a aborda orice probleme care contribuie la feedback-ul negativ sau implicarea redusă. Odată editat, poți să-l reînscrii pentru aprobat, iar statutul său va schimba în "În Revizuire" până când va fi aprobat.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul