Cum să Configurezi Numărul Tău de Telefon
A avea un Număr de Telefon pentru afaceri îți permite să comunici eficient cu clienții, iar Numărul tău CRM nu doar că creează acea punte, dar îți permite să-l personalizezi conform nevoilor tale, asigurând astfel satisfacția clienților.
Cum să-l Configurezi?
Pentru a începe, mergi la Setări și deschide secțiunea Numere de Telefon, aceasta ar trebui să deschidă tab-ul Gestionare Numere de Telefon implicit.

Pe numărul de telefon dorit, fă click pe icoana cu Trei puncte pentru a deschide opțiunile și selectează Editare Configurare.

Aici poți configura setările pentru Telefon, acestea vor fi:
- Transmite numărul apelat ca ID apelant: Aceasta arată numărul pe care îl suni ca ID
- Redirecționează apelurile către: Aceasta îți permite să setezi un număr de telefon pentru a redirecționa apelurile CRM
- Folosește numărul tău verificat ca ID apelant pentru apeluri externe: Aceasta arată numărul tău verificat A2P ca numărul de telefon.
- Activează funcția de conectare apel: Aceasta te va întreba să apesi o tastă înainte de a conecta apelul, dacă răspunzi pe un telefon extern, de exemplu, dacă redirecționezi apelurile către telefonul tău mobil.
- Mesaj șoptit: Acest mesaj va fi citit de vocea robotului către numărul redirecționat.
- Înregistrarea apelurilor: Aceasta va păstra un record al apelurilor primite și efectuate pe numărul de telefon CRM, poți adăuga un mesaj pentru a fi citit, astfel încât clienții să știe că sunt înregistrați.
- Timeout apeluri primite: Aceasta va fi perioada de timp în secunde în care apelurile primite ar trebui să sune înainte de a merge la mesaj vocal.
- Timeout apeluri efectuate: Aceasta va fi perioada de timp în secunde în care apelurile efectuate ar trebui să sune înainte ca sistemul să închidă apelul.
- Sună apelurile primite către utilizatorii selectați: Aici poți selecta membrii personalului cărora dorești să le fie redirecționate apelurile primite.

Când unui utilizator îi este asignat un număr de telefon, poți vedea acest lucru reflectat în partea de sus a setărilor Număr de Telefon. Făcând click pe Vizualizează, vei fi redirecționat către secțiunea Personalul Meu pentru a gestiona setările telefonice ale utilizatorului.

Personalul Meu - Setări Apeluri & Mesaje Vocale
Dacă un utilizator are nevoie de un număr dedicat, poți să-l configurezi mergând la secțiunea Personalul Meu din setările tale sau când numărul de telefon a fost asignat unui utilizator, poți gestiona setările acestuia aici. Fă click pe icoana cu creionul lângă utilizatorul al cărui setări vrei să le editezi sau căruia vrei să îi asignați numărul de telefon.

Mergi la secțiunea Setări Apeluri & Mesaje Vocale.

Sub Număr Inbound, selectează numărul de telefon CRM pe care dorești să-l asignezi utilizatorului.

Pe lângă asignarea numărului de telefon unui utilizator specific, poți, de asemenea, să setezi:
- Redirecționează apelurile către: Aici poți selecta canalul(e) în care vrei ca utilizatorul să primească apelurile.

- Mesaj de mesagerie vocală: Acest mesaj vocal va fi redat în locul celui oferit de operatorul telefonic atunci când utilizatorul primește un apel.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul