Cum Să Adăugați Elemente pe Tab Dashboard

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 8:48 PM de Adrian Stefan Gebri

Cum Să Adăugați Elemente pe Tab Dashboard

Primul lucru pe care îl vezi atunci când te conectezi la contul tău este Tab Dashboard, acesta te ajută să ai o vedere rapidă asupra modului în care decurg toate lucrurile, de la verificarea sarcinilor în așteptare până la modul în care contacte tale se mișcă în sistem. Dar, poate părea impersonal sau confuz pentru echipa ta, adăugând câteva elemente pe dashboard-ul tău îmbunătățește organizarea, stilul și claritatea acestuia la un alt nivel.

Pentru a modifica Tab Dashboard, intră în modul Editare făcând clic pe pictograma cu creion.

Image

Apoi, fă clic pe Adaugă widget, acest lucru va deschide un meniu din care poți vedea widget-urile și elementele pe care le poți adăuga.

Image

Pentru moment, comută pe fila Elemente. Acolo poți alege dintre Titluri, Căsuțe de text sau Imagini.

Image

Odată selectat, configurează elementul pentru a se potrivi nevoilor tale. Salvează modificările odată ce ai terminat făcând clic pe butonul Salvează.

Image

Și asta e tot, acum ai acoperit baza pentru adăugarea elementelor, dacă vrei să înveți mai multe despre fiecare element și să devii cu adevărat expert, te rugăm să verifici biblioteca noastră de articole.

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul