Cum Să Adăugați Elemente pe Tab Dashboard
Primul lucru pe care îl vezi atunci când te conectezi la contul tău este Tab Dashboard, acesta te ajută să ai o vedere rapidă asupra modului în care decurg toate lucrurile, de la verificarea sarcinilor în așteptare până la modul în care contacte tale se mișcă în sistem. Dar, poate părea impersonal sau confuz pentru echipa ta, adăugând câteva elemente pe dashboard-ul tău îmbunătățește organizarea, stilul și claritatea acestuia la un alt nivel.
Pentru a modifica Tab Dashboard, intră în modul Editare făcând clic pe pictograma cu creion.

Apoi, fă clic pe Adaugă widget, acest lucru va deschide un meniu din care poți vedea widget-urile și elementele pe care le poți adăuga.

Pentru moment, comută pe fila Elemente. Acolo poți alege dintre Titluri, Căsuțe de text sau Imagini.

Odată selectat, configurează elementul pentru a se potrivi nevoilor tale. Salvează modificările odată ce ai terminat făcând clic pe butonul Salvează.

Și asta e tot, acum ai acoperit baza pentru adăugarea elementelor, dacă vrei să înveți mai multe despre fiecare element și să devii cu adevărat expert, te rugăm să verifici biblioteca noastră de articole.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul