Personalizați Linia de Subiect pentru Documente și Contracte
De la notificări la termenii de serviciu și multe altele, Documentele și Contractele mențin așteptările și limitele între tine și clienții tăi clare și accesibile. Deoarece acestea ajută la definirea așteptărilor și obligațiilor de ambele părți, vrei să te asiguri că toți cei implicați le citesc.
Prin personalizarea liniei tale de subiect pentru e-mailurile trimise cu Documentele/Contractele tale, crești șansele ca acestea să fie citite. De asemenea, te ajută să controlezi informația pe care o transmiți și să subliniezi importanța acesteia.
Personalizarea Subiectului
Pentru a începe, mergi la tab-ul Documente din secțiunea Plăți. Asigură-te că ai vizualizarea Toate Documentele & Contractele și accesează setările.

În Interiorul Setărilor, poți edita subiectul pentru e-mailurile în funcție de cine va primi aceste notificări.
Clienți
Aceștia vor fi notificările către clienții tăi. Prima Notificare este obligatorie, sistemul o folosește pentru a trimite Documentul/Contractul. A doua va fi trimisă după ce destinatarul(i) au semnat, aceasta este opțională, așa că, dacă dorești, o poți dezactiva.

Membru de Echipă
Aceaste notificări vor fi interne, deci pentru tine și echipa ta. Vor fi complet opționale, deoarece sunt trimise doar atunci când Documentul/Contractul a fost semnat și poate fi dezactivat.

Odată ce ai selectat notificarea corectă, apasă pe Subiect E-mail la baza paginii. Aici poți suprascrie subiectul ca de obicei, va fi folosit de fiecare dată când notificarea este trimisă, chiar dacă folosești un șablon cu o linie de subiect presetată. Când ești mulțumit de linia ta de subiect, apasă pe Salvează și ai terminat!

Asta e tot, acum te poți asigura că fiecare destinatar citește e-mailurile tale când le trimiți un Document sau Contract!
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul