Produse Recurente în Documente & Contracte
Documentele și Contractele sunt cea mai bună modalitate de a menține așteptările și limitele între tine și clienții tăi clare și accesibile. Pentru Produse Recurente, care pot avea propriile termene și condiții, acesta este un instrument excelent pentru a eficientiza procesul.
Prin utilizarea acestui element poți păstra procesul de facturare și contractual într-un singur loc, menținând detaliile organizate, minimizând fricțiunile în proces și asigurându-te că comunicarea este eficientă între tine și client.
De Unde să Începi?
În tab-ul Documente din secțiunea Plăți, creează un Document Nou dând click pe Nou.

Odată ce ai documentul, apasă pe semnul + pentru a adăuga elementul Lista de Produse.

Adaugă elementele pe care dorești să le incluzi, poți adăuga produse unice și recurente în același element.

Configurarea
După ce ai adăugat elementele, apasă pe unul dintre Produsele Recurente.

Acest lucru ar trebui să deschidă un meniu pe partea dreaptă unde poți stabili frecvența pentru factură.

Dacă produsul are o taxă de configurare, aceasta se va afișa separat.

Și gata, acum poți adăuga produse recurente la Documentele & Contractele tale. Poți folosi acest lucru ca o renunțare pentru depozite la abonamente, pentru a anunța termenii și condițiile pentru un serviciu și multe altele. Acest instrument te va ajuta să te asiguri că clienții tăi sunt conștienți de orice condiții și detalii suplimentare la achiziționare, minimizând plângerile și menținând totul organizat.
Note Importante
- Dacă adaugi un produs unic și unul recurent în aceeași listă, produsul unic nu va genera o taxă recurentă pentru clienții tăi.
- Ai capacitatea de a asigna data finalizării documentului ca dată de început pentru plățile recurente programate.

A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul