Colectează Plată Direct După Semnarea Documentelor
Documentele și Contractele îți permit să conturezi orice termeni și condiții pentru clienții tăi, asigurându-te că toată lumea este pe aceeași lungime de undă când finalizează o achiziție. Cu toate acestea, nu vrei să îți suprasaturezi clienții cu prea multe etape pentru a obține serviciile tale. Poți preveni acest lucru colectând plata direct după semnarea unui document, ceea ce te va ajuta să îți crești rata de conversie.
Cum să Utilizezi Această Funcție?
Înainte de a trimite Documentul sau Contractul unui client, va trebui să activezi plata directă.
Configurare
Navighează la fila Documente & Contracte în cadrul secțiunii Plăți.
Accesează Setările făcând clic pe pictograma de roată dințată.
Navighează la secțiunea Facturare Produse.
Activează Plata Directă.
Faci clic pe Salvează pentru a menține modificările.
Utilizarea Plății Directe
În fila Documente & Contracte fă clic pe + Nou pentru a încărca sau a crea un document nou de la zero.
Creează documentul tău ca de obicei, la acest pas, trebuie să incluzi un element cu lista de produse cu cel puțin un produs.
Selectează un destinatar principal, această persoană va fi solicitată să finalizeze plata direct.
Fă clic pe trimite și selectează un canal pentru a livra Documentul clientului tău.
Clientul va fi solicitat să completeze câmpurile sale atribuite și să finalizeze plata.
Și iată, aceasta îți va permite să simplifici semnarea contractelor și plăților într-un singur flux, îmbunătățind experiența utilizatorului prin accelerarea procesului de plată după semnare pentru toată lumea, asigurându-se că există cât mai puține obstacole și ajutându-ți rezultatul final.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul