Detalii de Contact

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 10:57 PM de Adrian Stefan Gebri

Detalii de Contact

Atunci când deschideți o conversație, detaliile de contact pot fi găsite în partea dreaptă a paginii. De asemenea, puteți efectua anumite acțiuni, cum ar fi crearea unei noi oportunități pentru acest contact sau programarea lor într-o întâlnire, totul în timp ce aveți o conversație cu ei!

Contact

Această secțiune afișează informații esențiale, cum ar fi numele contactului, numărul de telefon și adresa de email. În plus, oferă acces la alte elemente precum etichete, setări de Nu Deranja (DND), campanii active sau fluxuri de lucru.

Imagine

Iconița Contact

Pentru a vizualiza toate detaliile contactului, inclusiv trimiterea de formulare/sondaje și note, faceți clic pe iconița rotundă de sus a cardului de contact din partea dreaptă a paginii. Acest lucru vă va duce la o nouă pagină unde puteți vizualiza toate detaliile clientului și aveți câmpuri suplimentare unde puteți adăuga informații despre client.

Imagine

Vizualizați și/sau Editați Detaliile Contactului

Pentru a vizualiza sau schimba detaliile unui client, aruncați o privire în partea dreaptă a conversației dvs. de pe pagină. Acolo veți găsi numele clientului, numărul de contact și adresa de email. Pur și simplu faceți clic pe câmpul dorit pentru a-l edita. Alternativ, puteți alege cine din echipa dvs. ar trebui să se ocupe de el, făcând clic pe "Atribuie" sub numele lor și apoi selectând un membru din echipă din lista derulantă care apare.

Imagine

Adăugați/Edity-Uitați Etichete

Pentru a adăuga etichete detaliilor unui client, faceți clic pe "Adaugă Etichete" sub emailul clientului din partea dreaptă a ecranului dvs. Începeți să tastați eticheta pe care doriți să o adăugați și, dacă aceasta există deja, va apărea într-o listă derulantă sub ceea ce ați tastat. Dacă eticheta nu există încă, apăsați pe iconița plus de lângă eticheta dorită și aceasta va fi adăugată la lista dvs. de etichete.

Imagine

Fluxuri de Lucru & Campanii

Puteți vizualiza fluxurile de lucru și campaniile în care contactul se află în prezent sub Campaniile/Fluxurile Active. Dacă contactul nu este activ în prezent într-un flux de lucru sau campanie, nu va apărea nimic aici. Puteți adăuga contactul la un flux de lucru sau campanie făcând clic pe butonul “+ Adaugă”. Va apărea un popup unde puteți completa detaliile corespunzătoare.

Imagine

Listă de campanii și fluxuri de lucru active

ImagineImagine

Pentru a adăuga rapid contacte la campanii și fluxuri de lucru, pur și simplu faceți clic pe acest buton.

Oportunități Curente și Anterioare

Puteți vizualiza oportunitățile curente și anterioare pentru contact acolo unde scrie Oportunități în cardul de contact sub Campaniile/Fluxurile Active. Acest lucru vă va permite să urmăriți ușor unde se află clientul dvs. în procesul dvs. de vânzare. Dacă doriți să editați oportunitatea curentă, faceți clic pe iconița de editare care arată ca un creion într-un pătrat. Acest lucru va deschide un popup unde puteți vizualiza și actualiza oportunitatea.

În plus, dacă doriți să eliminați o oportunitate de la client, puteți face clic pe butonul roșu Șterge în colțul din stânga jos al popup-ului Editare Oportunitate.

Imagine

Creează O Nouă Oportunitate

Dacă doriți să creați o nouă oportunitate pentru contactul dvs., faceți clic pe butonul "Creează Oportunitate" în partea de jos a părții drepte a paginii. Va apărea un popup și puteți completa detaliile. Începeți cu introducerea Nume Oportunitate. Apoi, selectați un Pipeline din lista derulantă Select Pipeline și alegeți o etapă din lista derulantă Select Stage. După aceea, alegeți un statut al oportunității din lista derulantă Status și, dacă aveți o valoare asociată cu acest lead, adăugați-o aici. Atribuiți lead-ul cuiva selectându-l din lista derulantă Owner's și introducând sursa oportunității în căsuța Sursa Oportunității. Faceți clic pe butonul verde Adaugă în colțul drept jos când ați terminat cu detaliile.

Imagine

Programează Întâlnire

Pentru a rezerva o întâlnire pentru un client selectat, faceți clic pe butonul albastru "Programează Întâlnire" din partea de jos a cardului lor de contact din partea dreaptă a ecranului dvs. Va apărea un popup și puteți completa detaliile dorite.

În primul rând, alegeți calendarul echipei la care doriți să îl atribuiți, apoi selectați fusul orar al proprietății, data și intervalul orar. Pentru a seta ore de început și de sfârșit personalizate, faceți clic pe butonul "Personalizat" din lista derulantă Slot. Introduceți un titlu pentru întâlnirea dvs. și, dacă doriți să adăugați o descriere sau note pentru aceasta, faceți clic pe Afișează Note sub Titlul Întâlnirii. De asemenea, puteți selecta o locație Implicit Calendar sau Personalizată din "+ Preferințe Suplimentare". Dacă este Implicit Calendar, alegeți Confirmată sau Neconfirmată din lista derulantă Status Întâlnire. În caz contrar, completați locația întâlnirii dvs. și alegeți Confirmată sau Neconfirmată din statutul cererii.

Imagine

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul