Găsirea Înregistrărilor de Apeluri în Convorbiri
Înregistrările de apeluri te ajută pe tine și afacerea ta să asiguri claritate și satisfacția clienților; acest instrument puternic este disponibil în CRM-ul tău, așa că să explorăm cum să-l folosești și unde să găsești înregistrările.
Activarea Înregistrării Apelurilor.
Pentru a activa Înregistrarea Apelurilor, mergi la secțiunea Număr de Telefon din setările tale, fă clic pe cele trei puncte de lângă numărul tău de telefon, apoi selectează Editare Configurare. Acolo, bifează caseta de lângă Înregistrarea Apelurilor. Pentru mai multe informații despre configurarea înregistrării apelurilor, te rugăm să consulți articolul „Cum să Activezi Înregistrarea Apelurilor.”

?Notă: Te rugăm să verifici legea din statul tău referitoare la înregistrarea apelurilor telefonice.
Găsirea unei Înregistrări de Apel
Navighează la secțiunea Convorbiri și caută numele/numărul de telefon al contactului al cărui apel trebuie să-l asculți. Te poți ajuta în această căutare cu bara de căutare.

Odată ce ai localizat contactul, fă clic pe pictograma cu trei linii pentru a filtra apelurile.

Asta va aduce doar înregistrările apelurilor din convorbirea ta.

Interacțiunea cu o Înregistrare de Apel
Ai câteva butoane în înregistrarea apelului, acestea vor:
- Relua apelul de la început.
- Reda/Pauza înregistrarea apelului.
- Decupa sau decupa audio înregistrării apelului.
- Controloa viteza de redare a înregistrării apelului.
- Descărca fișierul audio al înregistrării pe computerul tău.

Și iată! Acum ești pregătit să găsești înregistrările de apeluri ca un profesionist, permițându-ți să monitorizezi interacțiunile dintre clienți și angajați și să te asiguri că standardele companiei tale sunt menținute în permanență.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul