Filtru Rapid
Gestionați rapid conversațiile dvs. cu ușurință utilizând butonul Filtre Rapid. Acest buton se află în partea dreaptă a barei de căutare și arată ca un funnel. Când faceți clic pe el, veți vedea o varietate de tipuri de filtre legate de proprietarul contactului și de canalul de mesajecare ultim. Acest lucru este deosebit de util pentru a sorta un volum mare de mesaje care provin din mai multe aplicații și utilizatori, făcându-vă ușor să localizați conversațiile sau contactele specifice în cel mai scurt timp.
Tip Filtru
Puteți filtra cu ușurință mesajele dvs. folosind oricare dintre aceste filtre sau un filtru din fiecare tip de filtru
Asignat (Proprietar Contact)
- Chat-ul Meu: Dacă doriți să accesați toate contactele la care ați fost asignat, faceți simplu clic pe butonul "Chat-ul Meu".
- Asignat Către: Puteți vizualiza mesajele asignate unor membri specifici ai echipei făcând clic pe butonul Asignat Către. Odată ce faceți acest lucru, veți vedea o listă derulantă cu membrii echipei dvs. Faceți clic pe unul sau mai mulți membri ai echipei, apoi faceți clic pe Aplicare pentru a vizualiza conversațiile asignate acestora.
- Neasignat: Pentru a vizualiza conversațiile care nu au fost asignate unui membru specific al echipei, faceți clic pe butonul Neasignat și apoi faceți clic pe Aplicare. Aici veți putea vizualiza toate conversațiile care nu au fost asignate unui membru al echipei dvs.
Asignare Urmăritor (Contact)
- Urmărit de Mine: Dacă doriți să accesați toate contactele pe care le urmăriți, selectați această opțiune.
- Urmărit de Utilizator Specific: Puteți vizualiza conversațiile pe care le urmărește un membru al echipei. Odată ce selectați această opțiune, veți vedea o listă derulantă cu membrii echipei dvs. Faceți clic pe unul sau mai mulți membri ai echipei, apoi faceți clic pe Aplicare.
Direcția Ultimei Mesaje
- Inbound: Filtrul Inbound va arăta toate cele mai recente mesaje care au venit în CRM-ul dvs. pe oricare canal de mesagerie.
- Outbound: Filtrul Outbound va arăta toate cele mai recente mesaje care au ieșit din CRM-ul dvs. pe oricare canal de mesagerie.
Tipul Ultimei Mesaje Ieşite
- Manual: Acest lucru vă permite să filtrați mesajele care au fost trimise manual.
- Automat: Dacă doriți să accesați doar mesajele automate, faceți clic pe filtrul "Automat".
Canalul Ultimei Mesaje
În "Canalul Ultimei Mesaje", puteți selecta oricare dintre platformele de comunicare pe care doriți să accesați conversațiile contactului. Puteți selecta doar una la un moment dat.
Aceste filtre vă permit să separați rapid și ușor conversațiile, ajutându-vă să treceți peste zgomot și să ajungeți direct la cele cu care trebuie să interacționați, ajutându-vă să eficientizați procesul dvs.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul