Cererea de Plată în Conversații
O parte semnificativă a desfășurării afacerii este colectarea plăților de la clienți; pe lângă facturi, poți solicita plăți direct în mijlocul unei conversații folosind Rapid Payment Links. Acestea îți vor permite să soliciți plata fără a crea o factură.
Cerințe
Pentru a primi plăți și a folosi Rapid Payment Links, asigură-te că contul tău Stripe este conectat. Pentru a face acest lucru, mergi la tab-ul Plăți, apoi la Integrare.
Cum să folosești?
Mergi la tab-ul "Contacte", selectează Contactul și alege contactul căruia îi trimiți link-ul de plată.
Alege un canal pentru a trimite link-ul de plată. Pentru acest exemplu, folosim SMS.
Apoi, apasă pe pictograma cu semnul „$” pentru a solicita plata.
Odată ce fereastra pop-up se deschide, va trebui să completezi câteva detalii.
- Introdu numele produsului sau serviciului.
- Scrie prețul pentru produsul pentru care vei solicita plata. Poți adăuga mai multe articole sau produse pe același link de plată.
- Suma totală va aduna toate prețurile; contactul tău va putea vedea exact ce articole sunt incluse în factură.
- Alege data limită pentru factură.
- Apasă pe "Opțiuni suplimentare" și asigură-te că opțiunea "Live" este activată.
- Odată ce ai terminat de editat, apasă pe copiază link-ul și marchează-l ca trimis.
Ești pregătit să trimiți link-ul tău de plată; acum poți edita mesajul care îl însoțește.
După ce ai editat mesajul tău, apasă pe "Trimite".
Aceasta te va ajuta să menții clienții angajați și să procesezi plățile pentru produse sau servicii rapid și ușor, asigurându-te că afacerea ta generează venituri menținând în același timp confortul clienților.
?Notă: Atunci când folosești un link de plată rapid, o factură este generată automat.
A fost de ajutor articolul?
Grozav!
Mulțumim pentru feedback
Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor
Mulțumim pentru feedback
Feedback trimis
Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul