Carti de Activitate în Conversații

Creat de Adrian Stefan Gebri, Modificat la Vi, 25 Oct, 2024 la 11:17 PM de Adrian Stefan Gebri

Carti de Activitate în Conversații

Când tu și echipa ta interacționați cu clienții, un element cheie este menținerea tuturor la curent. Cartile de Activitate te vor ajuta să te asiguri că toată lumea este la curent cu acțiunile și evenimentele importante care au avut loc, astfel încât echipa ta să fie notificată despre ce se întâmplă și poți edita și gestiona oportunitățile, întâlnirile, preferințele de contact și facturile, toate fără agitația de a comuta între diferitele secțiuni ale platformei. Să detaliem cele patru cazuri în care vei vedea Carti de Activitate!

Oportunități

Cartile de Activitate legate de oportunități apar imediat ce o nouă oportunitate este creată, actualizată sau ștearsă. Acest lucru te menține la curent cu potențialii clienți încă de la început. Cu un simplu click pe 'Vizualizare Oportunitate' din carte, poți intra direct și să faci modificări în timp real, fără a merge în diferite părți ale platformei.

Image

Întâlniri:

Când o întâlnire este creată, reprogramată sau anulată, vei vedea o Cartă de Activitate în panoul de conversație. Acest lucru te ajută să rămâi la curent cu programul tău fără a fi nevoie să comuți între ecrane. Facând clic pe 'Vizualizare Întâlnire' în carte, poți edita detaliile întâlnirii cu ușurință în timp ce rămâi în panoul de conversație.

ImageImage

Nu Deranja (DND)

Cartile de Activitate te notifică imediat ce un contact este marcat ca "Nu Deranja" sau este eliminat din lista DND. Aceste cărți îți oferă claritate asupra preferințelor contactului, asigurându-te că știi cum să comunici cel mai bine cu ei.

Image

Facturi

Atunci când vine vorba de facturi, Cartă de Activitate relevantă apare atunci când o factură este trimisă unui contact sau când plata este primită. Facând clic pe 'Vizualizare Factură' pe carte, ești dus fără probleme într-o nouă filă unde poți vedea toate detaliile facturii.

Image

Cartile de Activitate garantează că toți membrii echipei tale sunt pe aceeași lungime de undă și îți oferă acces rapid la evenimentele care se întâmplă cu contactele, ajutând pe toată lumea să aibă interacțiuni fluente și pozitive și menținând organizația pe întreg parcursul. Și acum, știi cum să le folosești la potențialul lor maxim!

A fost de ajutor articolul?

Grozav!

Mulțumim pentru feedback

Ne pare rău! Nu am putut fi de ajutor

Mulțumim pentru feedback

Spuneți-ne cum putem îmbunătăți acest articol!

Selectează cel puțin unul dintre motive
Verificarea CAPTCHA este necesară.

Feedback trimis

Apreciem efortul dumneavoastră și vom încerca să modificăm articolul